زنان کارتون خواب و معتاد تهران

زنان کارتون خواب و بی سرپرست در تهران خیلی بیشتر شده اند و ولت یک مکانی برای کارتون خواب ها درست نموده تا شب ها بتوانند در یک مکان امن باشند این زنان یا مطلقه هستند یا خانواده ای ندارند که در کنار آنها زندگی نمایند در این مکان زنان کارتون خواب می توانند اعتیادشان را ترک نموده و به کار مشغول باشند و بتوانند خرج زندگی خودشان را بدهند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مکانی برای زنان کارتون خواب و معتاد در تهران را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

مکانی امن برای کارتن خواب ها

«سرای مهر» بانوان جمعیت طلوع بی نشان ها، محل زندگی خانم های بی سرپناه کارتن خواب و درگیر اعتیاد است که در حال حاضر ۴۴ خانم و ۶ کودک در این سرا زندگی می کنند.

این خانم ها بین ۱۷ تا ۳۵ سال سن دارند و همه کارتن خواب یا معتاد بوده اند. خانم ها ابتدا یک هفته در اتاق فیزیک، سم زدایی می شوند و بعد از آن با کنترل های نامحسوس سعی بر اصلاح رفتار آنها می شود که این فرایند حدود ۷۰ روز طول می کشد. در طول اقامت این خانمها، آموزش هایی در زمینه فعالیت های هنری و صنایع دستی هم به آنها ارائه می شود تا بتوانند به صورت مستقل درآمد داشته باشند و بعد از دوره بهبودی به زندگی عادی بازگردند.

تصاویری از خانه ای امن برای خانم های بی سرپناه

زنان کارتون خواب و معتاد
محل زندگی خانم های بی سرپناه
زنان کارتون خواب و معتاد
مکانی امن برای کودکان بی سرپناه
زنان کارتون خواب و معتاد
خانه ای امن برای زنان معتاد
زنان کارتون خواب و معتاد
خانه کودکان بی سرپناه
زنان کارتون خواب و معتاد
کودکان بی سرپناه
زنان کارتون خواب و معتاد
زنان کارتون خواب و معتاد

منبع: مشرق نیوز

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =