مهناز افشار در کنار استاد محمدرضا شجریان

مهناز افشار بازیگر خوب کشورمان یک عکس بسیار زیبایی از محمدرضا شجریان دارد قبل از اینکه محمدرضا شجریان به آمریکا مهاجرت نماید عکس زیبایی را با مهناز افشار ثبت نموده است محمدرضا شجریان یکی از بهترین خواننده های ایرانی می باشد که به سبک سنتی آهنگ می خواند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس قدیمی مهناز افشار در کنار استاد محمدرضا شجریان  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

مهناز افشار و محمد رضا شجریان

مهناز افشار در سالروز تولد محمدرضا شجریان خواننده نام آشنای سینمای ایران، تصویر قدیمی از خود و این هنرمند را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت تولدتون مبارک استاد .

تبریک تولد مهناز افشار به شجریان

 

عکس قدیمی مهناز افشار

مهناز افشار
مهناز افشار در کنار محمد رضا شجریان

عکس قدیمی مهناز افشار

مهناز افشار
مهناز افشار و شجریان

 

زندگینامه استاد محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان از برجسته‌ترین هنرمندان موسیقی سنتی ایرانی است و آلبوم‌های بسیاری را در این زمینه منتشر کرده‌ است. از فرزندان محمدرضا شجریان، همایون و مژگان در زمینهٔ موسیقی فعالیت دارند. محمدرضا شجریان مبدع چند ساز جدید در موسیقی ایرانی است.

 محمدرضا شجریان
عکس محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، خواننده بزرگ ایرانی

محمدرضا شجریان (زادهٔ ۱ مهر ۱۳۱۹ مشهد) موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، خواننده و خوشنویس اهل ایران است. استاد محمدرضا شجریان از برجسته‌ترین هنرمندان موسیقی سنتی ایرانی است و آلبوم‌های بسیاری را در این زمینه منتشر کرده‌ است. استاد شجریان به دلیل نوع صدا و سبک مخصوص به خود و تصنیف‌های ملی میهنی که اجرا کرده، شناخته می‌شود و شهرتی در سطح جهانی دارد.

 محمدرضا شجریان
عکس دوران جوانی محمدرضا شجریان

– استاد محمدرضا شجریان در سال 1342 از بخش رادکان به روستای شاه آباد مشهد به عنوان مدیر دبستان منتقل می‌شود و در همین سال نخستین فرزند وی (راحله) متولد می شود و نیز وی موفق می‌شود که اولین سنتور خود را با چوب توت بسازد. در سال 1344دختر دوم (افسانه) در مشهد به دنیا می‌آید که بعدها به همسری پرویز مشکاتیان در می‌آید.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =