مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته گل‌گهر سیرجان با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست.

به گزارش “ورزش سه”، مس رفسنجان که فعالیت قابل توجه و خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و بازیکنان با کیفیت زیادی به خدمت گرفته، امروز هم با یک بازیکن دیگر قرارداد بست تا خط حمله خود را در لیگ بیست و یکم تقویت کند.

 

گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای سابق پرسپولیس و استقلال که طی یک سال و نیم اخیر در گل‌گهر سیرجان حضور داشت و فصل قبل دومین گلزن لیگ برتر شد، با مسؤولان باشگاه مس رفسنجان به توافق نهایی دست یافت و قراردادی رسمی با این تیم امضاء کرد.

 

این مهاجم ۳۲ ساله نیجریه‌ای پس از اینکه لیگ بیستم به اتمام رسیده بود، در خارج از کشور حضور داشت و شب گذشته به ایران بازگشت که کمتر از ۲۴ ساعت پس از ورودش با مس رفسنجان قرارداد بست و برای سومین فصل پیاپی یک تیم استان کرمان را برای بازی انتخاب کرد.

 

گادوین منشا در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم ۲ گل در ۱۳ مسابقه به ثمر رساند و فصل گذشته نیز در ۲۹ مسابقه با پیراهن گل‌گهر سیرجان ۱۴ گل زد تا در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد، اما عدم تمایل امیر قلعه‌نویی به ادامه همکاری با این بازیکن موجب شد تا قرارداد او تمدید نشود و این مهاجم نیجریه‌ای با مس رفسنجان به توافق برسد.

حتما بخوانید  چالش ربیعی غیبت شش بازیکن در افتتاحیه مس

 

 

منشا در شرایطی با مس رفسنجان قرارداد بست که صحبت از حضورش در آلومینیوم اراک بود، اما عدم توافق نهایی با این بازیکن موجب شد تا مهاجم سابق سرخابی‌ها قراردادش با مس رفسنجان را امضاء کند.

 

پیش از اینکه منشا با مس رفسنجان به توافق برسد، این باشگاه با سید مهدی حسینی، مجید علیاری، شاهین توکلی، مهدی ترکمان، میثم تیموری و فرشاد محمدی‌مهر به‌عنوان خریدهای لیگ برتری قرارداد بسته بود و مهاجم نیجریه‌ای سابق گل‌گهر آخرین خرید لیگ برتری این تیم محسوب می‌شود.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.