ژول کنده، مدافع فرانسوی سویا، درباره منتفی شدن انتقالش به چلسی در تابستان اخیر صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، توماس توخل در تابستان اخیر به شدت شرایط تقویت خط دفاعی تیمش را دنبال می‌کرد و به همین خاطر از سران باشگاه لندنی درخواست کرد که برای جذب مدافع فرانسوی سویا یعنی ژول کنده اقدام کرده و او را به استمفورد بریج بیاورند.

 

با این حال باشگاه اسپانیایی هرطور که بود موفق شد کنده را حفظ کند اما حالا این ستاره فرانسوی فاش کرده که از منتفی شدن انتقالش به چلسی در تابستان اخیرا ناامید شده است. ژول کنده در مصاحبه ای کوتاه در این زمینه گفت: “آیا عدم انتقال به چلسی در تابستان امسال روی من تاثیر گذاشت؟ بله تا حدودی این گونه بود اما اکنون توانسته‌ام که این قضیه را هضم کنم.”

 

 

 

حتما بخوانید  اینتر در قلب لوکاکو است و هنوز بازی‌هایش را می‌بیند

 

در واقع باشگاه سویا در تابستان برای فروش ژول کنده به چلسی مبلغ 80 میلیون یورو درخواست کرده بود اما باشگاه لندنی با پرداخت آن موافقت نکرد. همچنین بعد از منتفی شدن این انتقال خولن لوپتگی سرمربی سویا در این باره گفته بود: “کنده نهایتاً در جمع ما باقی ماند زیرا باشگاه تصمیم گرفت که این کار درستی است.”

 

گفتنی است هنوز هم شایعات زیادی درباره مدافع فرانسوی شنیده می‌شود و جدایی او از سویا در تابستان آینده بسیار محتمل به نظر می رسد. از طرفی تیم‌هایی نظیر همین چلسی، بارسلونا و رئال مادرید جزو مشتریان جدی کنده به حساب می آیند و باید منتظر ماند و دید که چه آینده‌ای در انتظار این بازیکن خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.