کریس ساتون، ستاره سابق لیگ برتر به انتقاد از مهاجمان باتجربه منچستریونایتد پرداخته است.

به گزارش “ورزش سه”، کریس ساتون و میکل ریچاردز دیشب کارشناسان شبکه پنج بی بی سی بوده و بعد از اتمام دیدار دو تیم منچستریونایتد و ولورهمپتون به مقایسه بازیکنان دو تیم پرداختند. کریس ساتون در ادعایی عجیب تاکید داشت رائول خیمنز، مهاجم باتجربه ولورهمتون از بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی هم بهتر عمل می کند و میکل ریچاردز چنین ادعایی را قبول نداشت. البته در طول مسابقه که ولوز نمایش بهتری داشته و بعد از 40 سال در خانه یونایتد به برتری دست یافت.

 

کریس ساتون گفت: “به حرکات و سبک بازی رائول خیمنز نگاه کنید، او بهتر از کاوانی و رونالدو است.” میکل ریچاردز زدر این لحظه از حرف های دیگر کارشناس متعجب شد، اما در ساتون پاسخ گفت: “من به شما می گویم که رائول خیمنز بیشتر یک بازیکن در خدمت تیمی بوده و این مشکلی فعلی منچستریونایتد در این مقطع است.”

 

 

ریچاردز در واکنش به این جملات گفت: “خیمنز امروز بهتر از کاوانی و رونالدو بازی کرد، کاوانی عادت به دویدن پشت سر مدافعان و پریدن روی سر آنها و همچنان حرکات هوشمندانه و زیبا بنا کرده و از این حیث کاوانی یکی از بهترین ها محسوب می شود.

حتما بخوانید  حاضریم در لیگ اروپا هم برای بارسا بازی کنیم

 

اما شما به کاوانی نگاه کنید، او یک سال از من بزرگتر بوده و بنابراین به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک شده است. ما نه در مورد عملکرد تیمی منچستریونایتد، بلکه تنها در مورد مهاجمان صحبت می کنیم. تو گفتی خیمنز بهتر از کاوانی و رونالدو است و استدلال خود را ارائه کردی، من نیز یک سوال ساده می پرسم، کدام بازیکن گل های بیشتری به ثمر رسانده است؟”

 

اما کریس ساتون این مناظره را اینگونه تمام کرد: “رائول خیمنز هر هفته بهتر از قبل بازی می کند و او به نقطه کانونی تیم تبدیل شده و در بازی سازی نیز نقش آفرینی می کند، اما شما چنین کاری را از کاوانی و رونالدو نمی بینید. مهم نیست چند سال دارند و مهم انجام وظیفه است، پس اگر کاوانی خیلی پیر شده که باید بیرون بنشیند.”

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.