رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، بر همراهی شهردای تبریز برای تسریع مناسب سازی شهری برای شهروندان دارای معلولیت تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حکیمه غفوی، با اشاره به نقش شهرداری در خصوص تامین نیازهای شهروندان کم توان افزود: شهرداری تبریز اقدامات متنوعی را در این زمینه پیگیری می‌کند و خواهد کوشید که شرایط را برای آنها هر چه بیشتر فراهم سازد.

وی با قدردانی از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای فراهم کردن این فرصت و شنیدن درددلها و نظرات این قشر از شهروندان، اظهار داشت: معلولان حقوق شهروندی متنوعی دارند و نباید برخی مشکلات به واسطه معلولیت، زمینه را برای محدودیت ها فراهم نماید.

حتما بخوانید  سه هکتار از اراضی کشاورزی تبریز آزاد شد

غفوری با قدردانی از معلولانی که به رغم برخی محدودیت ها با تکیه بر اراده پولادین خود، خود را به ثبوت رسانده اند افزود: این رفتار و منش شهروندی شما برای همه ما الگوست و این توانایی می تواند افق های روشن را برای همه ما ترسیم کند.

 

48 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.