قتل زیباترین مدلینگ دختر روسی در لس آنجلس

زیباترین دختر روسیه به شکل هولناکی در امریکا به قتل رسیدند ولی قاتل این دختر زیبا فرار نموده است و هنوز معلوم نیست چه کسی وی را به قتل رسانده فقط دوربین یک ماشین را که در حال فرار از سمت خانه این دختر بوده است را دیده اند و پلیس در حال یافتن این ماشین تویو تا می باشد دوستان این دختر زیبای روسی گفتند این قتل خیلی سریع رخ داده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ملکه زیبایی روسیه در امریکا به قتل رسید را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

قتل ملکه زیبایی روسیه

یانا لارنتیوا، مدل ۳۰ ساله روس زبان، ملکه زیبایی و مادر دو فرزند، به شکل غم انگیزی در لس آنجلس کشته شده است. در حال حاضر خانواده وی در حال تلاش برای یافتن مجرمی هستند که از صحنه جرم فرار کرده است.

این زن زیبا جمعه شب پس از صرف شام با همسر و دوستانش تصمیم گرفت برای گرفتن قهوه به مغازه برود و برای این کار لازم بود تا از خیابان رد بشود.

ملکه زیبایی روسیه
ملکه زیبایی روسیه

تصادف ملکه زیبایی روسیه

چراغ راهنمایی سبز شده و خودرویی نیز در آن حوالی نبود. یانا روی خط عابر ایستاد تا کفش خود را درست کند. یکی از دوستان این مدل گفت که همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. ناگهان یک خودروی تویوتا در حالی که چراغ قرمز بود با سرعت بالایی به یانا زد و فرار کرد.

ملکه زیبایی روسیه
ملکه زیبایی روسیه

 

پلیس در حال بررسی دوربین‌های راهنمایی برای پیدا کردن صاحب خودرو است.

 

منبع: خبر آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + یک =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.