عکس ملانیا ترامپ با لباس گرانقیمت در آستانه کریسمس 2019

ملانیا ترامپ با پالتوی لاکچری و گرانقیمتش در جشن شکرگذاری حضور پیدا نمود در امریکا یک مراسم سنتی و قدیمی به نام جشن شکرگذاری وجود دارد که همه ساله در ایالات متحده امریکا برگزار می شود خانواده دونالد ترامپ نیز در این جشن شرکت نمودند پالتوی ملانیا ترامپ توجه همه خبرنگاران را به خود جلب نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ملانیا ترامپ با پالتوی لاکچری و گرانقیمتش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

تیپ ملانیا ترامپ در جشن شکرگزاری

روز شکرگزاری یک تعطیلی ملی در آمریکا و کانادا است که در این روز مردم به شکرانه برداشت محصولات جشن برگزار می‌کنند. این جشن که ریشه در اعتقادات مذهبی و فرهنگی مردم دارد، در آمریکا در چهارمین پنج‌شنبه ماه نوامبر برگزار می‌شود.

حتما بخوانید  تیپ مجلسی و شیک ملانیا ترامپ در آرژانتین + تصاویر
ملانیا ترامپ با پالتوی لاکچری
ملانیا ترامپ با پالتوی لاکچری

دونالد ترامپ به همراه همسرش

امسال دونالد ترامپ به همراه همسرش ملانیا و فرزندش بارون، برای حضور در جشن شکرگزاری از کاخ سفید به املاک مار-ئه-لاگو راهی شدند که در لحظه خروج آنها از کاخ سفید، لباس گران‌قیمت ملانیا مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

ملانیا ترامپ با پالتوی لاکچری
ملانیا ترامپ با پالتوی لاکچری

ملانیا ترامپ برای حضور در جشن شکرگزاری، لباس گران‌قیمتی از برند دیور را پوشید. کُتی که همسر ترامپ پوشیده، از مجموعه پیش از پاییز برند دیور است که توسط ماریا گرازیا چیوری طراحی شده و به قیمت ۹ هزار دلار به فروش می‌رسد.

همچنین ملانیا یک کفش پاشنه‌ بلند گران‌قیمت که توسط کریستین لوبوتین، طراح مشهور فرانسوی طراحی شده را پوشیده است.

 

ایران آرت

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =