به نظر می‌رسد که پدری، ستاره جوان بارسلونا، نمی‌تواند تا پایان سال 2021 برای این تیم به میدان برود.

به گزارش “ورزش سه”، پدری در ماه‌های اخیر خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا مطرح کرده و قراردادش را تا سال 2026 با بند فسخ یک میلیارد یورویی تمدید کرد.

این بازیکن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نبوده و روند درمانش را طی می‌کرد اما حالا اسپورت 3 مدعی شده که مصدومیت پدری تشدید شده و او یک ماه دیگر هم قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

انتشار این خبر و اضافه شدن زمان دوری این بازیکن از میدان به این معناست که او نمی‌تواند تا پایان سال جاری میلادی برای بارسا به میدان برود.

نمایش درخشان پدری باعث شده بود که لوییز انریکه از او برای حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت به عمل بیاورد.

 

 

او پس از در حضور رقابت‌های جام ملت‌های اروپا که شامل بازی در وقت اضافه برابر کرواسی، سوییس و ایتالیا هم بود، برای همراهی با تیم ملی زیر 23 سال اسپانیا به المپیک 2020 ژاپن رفت.

حتما بخوانید  مشکلات مسی در PSG به دلیل ناراحتی ترک بارسا است

پدری نه تنها در رقابت‌های المپیک حاضر شد بلکه در تمامی دیدارهای اسپانیا در این مسابقات نیز به میدان رفته و در نهایت مدال نقره را به همراه سایر هم تیمی‌هایش به دست آورد.

این بازیکن پس از پایان المپیک به اردوی بارسلونا اضافه شد تا در دو هفته اول رقابت‌های فصل جدید لالیگا در ترکیب رونالد کومان برابر رئال سوسیه‌داد و اتلتیک بیلبائو به میدان برود.

بسیاری باور دارند که فشار شدید مسابقات در ماه‌های گذشته باعث شده که شرایط این بازیکن بسیار دشوار و پیچیده شود و حالا مصدومیتش را نیز تشدید کند. اتفاقی که در نهایت بیشتر از همه به ضرر بارسلونا خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دوازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.