باشگاه منچسترسیتی به جمع باشگاه‌هایی پیوست که قصد دارند برای جذب گاوی، ستاره جوان بارسلونا، اقدام کنند.

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب گاوی و ارائه پیشنهادهای هنگفت به این بازیکن منتشر شده است.

این بازیکن 17 ساله از اولین باری که پیراهن این باشگاه را به تن کرد بازی درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و به یکی از بازیکنان اصلی ترکیب ثابت بارسا تحت هدایت ژاوی تبدیل شد.

این پایان ماجرا نبود و درخشش گاوی باعث شد که لوییز انریکه او را به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت کند تا او در سن 17 سالگی به یکی از ستاره‌های این تیم نیز تبدیل شود.

حالا ال‌ناسیونال خبر داده که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در حال بررسی شرایط این بازیکن است و قصد دارد بند فسخ 50 میلیون یورویی این بازیکن را پرداخت کند و او را به خدمت بگیرد.

حتما بخوانید  بارسلونا ستاره چلسی را فدای دی‌لیخت می‌کند؟

 

 

تقریبا همه از شرایط مالی دشوار بارسلونا و نیاز این باشگاه به پول خبر دارند. این تیم نیاز به فروش بازیکنانش دارد تا بتواند قراردادهای بازیکنان جدیدی که به خدمت می‌گیرد را به ثبت برساند.

آنها در حال حاضر با فران تورس، مهاجم سابق منچسترسیتی، قراردادی امضا کردند اما به دلیل عبور از محدودیت پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا قادر به ثبت این قرارداد و استفاده از این بازیکن در دیدارهای پیش رو نیستند.

با این حال در روزهای اخیر گفته شده بود که گاوی قصد دارد به زودی قراردادش را با بارسا تمدید کند. هرچند ژاوی در کنفرانس خبری روز گذشته مدعی شد که این باشگاه باید پیش از ارائه پیشنهاد جدید به گاوی و دیگر ستاره‌های تیم، شرایط مالی خود را بررسی کند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شانزده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.