متن و عکس عجیب ماندانا سوی برای مرگ گربه اش

ماندانا سوری به تازگی عکس جالبی را در صفحه شخصی خود قرار داده است این عکس بسیار عجیب میباشد چون درباره مرگ بچه گربه اش است ماندانا سوری یکی از بازیگران قهوه تلخ می باشد که در سال 88 این سریال تولید و پخش شد او معمولا در سریال های طنز به ایفای نقش می پردازد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر پست جالب مرگ گربه ماندانا سوری در اینستاگرام را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

ماندانا سوری متولد ۶ شهریور ۱۳۶۴ ، بازیگر سینما و تلویزیون است. ماندانا سوری از جمله بازیگرانی است که با سریال های طنز به جامعه معرفی شد ، البته باید او را خوش شانس دانست چون در سریال یکی از محبوب ترین کارگردانان طنز یعنی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری نهاد . در سریال ویلای من ساخته مهران مدیری نقش سی سی همسر جمشید مشکات را بازی کرد که با توجه به لهجه ی جالبش در این نقش مورد توجه مردم قرار گرفت. مهران مدیری یکی از کارگردان هایی هست که معمولا در سریال های اش به معرفی چهره های جدید در کنار بزرگان سینما می پردازد یکی از کسانی که مهران مدیری در سریال قهوه تلخ به جامعه هنری معرفی کرد سرکار خانم ماندانا سوری هستند که پس از آن در سریال شوخی کردم با مهران مدیری همکاری کردند.

 

مرگ گربه ماندانا سوری بازیگر

ماندانا سوری با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

عکس سمت چپ یک گربه گوگولیه که کاملاً ژورنالی هستش، عکس سمت راست حنای منه

دلتنگتم حنای مظلومم. عروسک خانمم . الان اگر زنده بودی دو سالت بود .خدا باعث و بانی از دست رفتنت رو ببخشه. و خدا نگذره از کسی که از مردنت پول به جیب مبارکش زد بیخود و بی جهت.

ماندانا سوری
مرگ گربه ماندانا سوری در اینستاگرام
ماندانا سوری و گربه اش
مرگ گربه ماندانا سوری در اینستاگرام

 

پرشین وی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

همچنین بخوانید