مرگ پسربچه در خانه مادر بزرگش بر اثر تصادف

مرگ پسر بچه در اثر تصادف ماشین با خانه مادر بزرگش در یک گاراژ رخ داد که این مرگ بسیار دلخراش بود او با دوستش در گاراژ خانه مادربزرگش نشسته بود کنترل این ماشین از دست راننده اش در رفته و باعث شد با این خانه به شدت برخورد نماید این راننده خیلی ناراحت بود این تصادف به دلیل سرعت زیادش در جاده بود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مرگ پسر بچه در اثر تصادف ماشین با خانه مادر بزرگش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

مرگ پسر بچه
مرگ پسر بچه

کشته شدن پسر ۱۲ ساله بر اثر تصادف با ماشین

«لوک ام سی ویلیامز» (تصویر سمت راست) و «برادن استیونسون» (تصویر سمت چپ) که هر دو ۱۲ ساله بودند، زمانی که این حادثه رخ داد، در گاراژ خانه مادربزرگ «برادن» واقع در جاده «کیریک لند» در جستجوی همستر گم شده «برادن» بودند.

مرگ پسر بچه
مرگ پسر بچه

ماجرای تلخ کشته شدن پسر ۱۲ ساله در خانه

به گفته پلیس، «کارلریو کلسی» ۳۴ ساله، کنترل ماشین «دوج رام» مدل ۱۹۹۷ خود را در حال رانندگی در خیابان مسکونی از دست داد و به شدت به این گاراژ برخورد کرد و پس از زیر گرفتن «لوک»، «برادن» را به دیوار کوباند.

در حالی که «لوک» هفت ساعت تحت عمل جراحی در بخش مراقبت‌های کودکان آتلانتا در «اگلستون» قرار گرفت و در شرایط بحرانی باقی ماند، «برادن» مغلوب جراحاتش شد و درگذشت.

«لوک» در حال حاضر در یک کمای القایی پزشکی است و پزشکان دائماً او را ویزیت می‌کنند و امیدوارند وضعیت او تثبیت شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.