مرگ گروهی یک حانواده در کرج جنجال برانگیز شد

مرگ مشکوک سه نفر از اعضای یک خانواده کرجی در حال بررسی می باشد این خانواده هم مسمومیت ناشی از نشت گاز دارند و هم غذای سمی خورده اند این باعث شده است پلیس به مرگ این افراد مشکوک شده پرونده این سه نفر را به دادگاه جنایی انتقال دهند هنوز معلوم نیست چه کسی در قتل این افراد مقصر می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مرگ مشکوک سه نفر از اعضای یک خانواده کرجی را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

مرگ مشکوک سه نفر

مرگ اعضای خانواده در فردیس کرج

وی ادامه داد: ماموران پس از ورود به این واحد مسکونی با اجساد مادر ۶۱ ساله، دختر حدود۱۷ ساله و یک زن ۵۳ ساله روبه رو شدند، ضمن آنکه مرد حدود ۶۵ ساله در حالت مسمومیت شدید گوشه‌ای از خانه نقش بر زمین شده بود.

حتما بخوانید  مرگ دختر نوجوان به خاطر سلفی در پشت بام

مرگ مشکوک سه نفر

سرهنگ جنتی اظهار کرد: مسموم این حادثه توسط امدادگران فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافت و اجساد جان باختگان در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: علت مرگ و مسمومیت این افراد در دست بررسی قرار دارد اما بررسی اولیه نشان داد که حادثه ناشی از انتشار گاز منوکسید کربن و یا مصرف مواد غذایی فاسد است.

 

منبع: ایسنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.