زن جوانی به طرز فجیع در اثر سقوط چاهک آسانسور فوت نمود

مرگ زن جوان 28 ساله در اثر سقوط چاهک آسانسور در خرم آباد رخ داد مرگ این زن جوان در حال بررسی می باشد عصر امروز به آتش نشان ها اطلاع داده اند که یک خانم در چاهک آسانسور سقوط نموده است و در دم فوت کرده است دلایل سقوط و مرگ این زن جوان در حال بررسی می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مرگ زن جوان 28 ساله در اثر سقوط چاهک آسانسور را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

حمید علیرضایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد اظهار داشت: عصر امروز خبری مبنی بر سقوط یک نفر از ساکنان مسکن مهر کمالوند در چاهک آسانسور به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خرم‌آباد اطلاع‌رسانی شد.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از این حادثه تیم‌های عملیاتی این سازمان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند افزود: تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی پس از رسیدن به محل حادثه سریعاً اقدامات لازم را جهت خارج کردن جسد فرد متوفی از چاهک آسانسور انجام دادند و سپس با هماهنگی نیروی انتظامی جسد وی تحویل عوامل آرامستان شد.

مرگ زن جوان 28 ساله
مرگ زن جوان 28 ساله

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: فرد فوت‌شده خانم جوان 28 سال است که از طبقه سوم در چاهک آسانسور سقوط کرده و در دم فوت‌شده است که علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.