دختر نوجوان که به خاطر سلفی در ارتفاع کشته شد

دختر نوجوان به خاطر سلفی در پشت بام به پایین پرت شده و فوت نمود این دختر فقط 15 سال سن داشت برای گرفتن سلفی به بالای پشت بام رفته تا سلفی گرفته و با فالورهایش به اشتراک قرار دهد ولی اتفاق ناگواری برایش افتاده و از بالا به پایین پرت شده و فوت نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مرگ دختر نوجوان به خاطر سلفی در پشت بام  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

مرگ دختر نوجوان
مرگ دختر نوجوان

مرگ به خاطر سلفی

چند روز قبل بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان سقوط مرگبار دختر نوجوانی از طبقه چهارم خانه‌اش در جنوب تهران قرار گرفت. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته از خانواده دختر ۱۵ ساله مشخص شد که او علاقه زیادی به عکس داشته است.

حتما بخوانید  مرگ ۱۲۴ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته
مرگ دختر نوجوان
مرگ دختر نوجوان

مرگ دختر نوجوان هنگام سلفی گرفتن

به‌ همین خاطر مدام از خود عکس می‌انداخته و روز حادثه نیز برای گرفتن عکس سلفی به لبه پشت بام خانه در چهار طبقه رفته بود که ناگهان تعادلش را از دست داده و به پایین سقوط کرد.

 

منبع: ایران

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.