مدلینگ ژاپنی 47 ساله شبیه دختر 20 ساله می باشد

مدلینگ ژاپنی 47 ساله به تازگی عکس های جدیدی را از خود در فضای مجازی منتشر نموده است که در این تصاویر اصلا 47 ساله دیده نمی شود و خیلی جوان و شبیه دختران جوان 20 ساله به نظر می رسد نحوه تغذیه این مدل ژاپنی بسیار متفاوت می باشد و هر روز ورزش نموده و پیاده روی می نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مدلینگ ژاپنی 47 ساله شبیه دختر 20 ساله می باشد را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

چهره بسیار جوان مدل ژاپنی

ریسا یک مدل موفق، کارآفرین فشن و همسر سابق بازیگر ایساکو یوشیدا است و تقریبا مدت زیادی است که در ژاپن یک سلبریتی محسوب می شود. به گزارش پرشین وی ولی پروفایل اینستاگرام وی شمار زیادی از هواداران غربی را نیز به خود جذب کرده که عاشق چهره جوان و شخصیت جذاب او هستند.

مدل ژاپنی
ریسا هیراکو مدل و کارآفرین ژاپنی

آنها تصور می کردند او دختر جوانی است که در اینستاگرام محبوبیت زیادی دارد ولی دو سال پیش شخصی صفحه ای از ویکی پدیا با نام ریزا هیراکو را با دیگران به اشتراک گذاشت که در آن نوشته شده بود وی متولد فوریه سال ۱۹۷۱ است.

این افشاگری تکان دهنده که خانمی چنین جوان در حقیقت در دهه ۴۰ سالگی خود به سر می برد تبدیل به تیتر خبرهای بین المللی در سال ۲۰۱۶ شد. مردم باورشان نمی شد این خانم ۴۴ ساله ظاهری چنین جوان دارد و حساب اینستاگرام او به سرعت از ۹۰،۰۰۰ فالوئر به ۲۰۰،۰۰۰ نفر رسید. امروز ریزا هیراکو بیش از ۲۲۳۰۰۰ فالوئر دارد که ظاهرا از سلفی های زیبای او خسته نمی شوند.

مدل ژاپنی
چهره بسیار جوان مدل ژاپنی ریسا هیراکو

راز جوانی مدل ژاپنی

همان طور که می توانید حدس بزنید مردم مدام از او می پرسند وی چطور توانسته خودش را بسیار جوانتر از سنش نگه دارد و بسیاری بر این باورند که احتمالا وی یک روش خاص مراقبت پوست ، رژیم غذایی سالم، ورزش و به طور کلی سبک زندگی سالمی دارد.

واضح است که وی از طرفداران سبک زندگی سالم است چرا که بارها تصاویری از غذاهای سالم، استفاده از لوازم آرایش ارگانیک و آب میوه و دمنوش های تازه خانگی را در صفحه خود به اشتراک گذاشته است.

مدل ژاپنی
راز جوانی مدل ژاپنی

یکی از محبوب ترین خوراکی های او شیر بادام، کره بادام و اسموتی موز و عسل است. ظاهرا گاهی نیز خود را به صرف پودینگ شکلات داغ و بستنی مهمان می کند.

ریسا هیراکو که اکنون ۴۷ ساله است یکی دیگر از “بانوان همیشه جوان” است که اخیرا شناخته شده است و جالب است که اکثر این خانم ها از کشورهای آسیایی هستند.

مدل ژاپنی
چهره جوان همسر سابق یکی از بازیگران ژاپنی

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =