تلاش برای مهیا کردن شرایط بازی الساندرو باستونی، مدافع جوان ایتالیا جواب نداد و او اردوی آتزوری را ترک کرد.

به گزارش “ورزش سه”، الساندرو باستونی، مدافع جوان و میانی اینتر امروز اردوی ایتالیا را ترک کرده است. این مدافع 22 ساله با مصدومیتی که از در دربی دلامدونینا مقابل میلان به جا مانده بود راهی اردوی تیم ملی ایتالیا شده و در نهایت نتوانست خود را به شرایط مسابقه برساند. بدین ترتیب الساندرو باستونی در دیدار حساس دوشنبه شب آتزوری مقابل ایرلند شمالی غایب خواهد بود. علیرغم مصدومیت جورجو کیه لینی، فرانچسکو آچربی و لئوناردو بونوچی روز جمعه و در جریان تساوی 1-1 مقابل سوئیس کار خود را در ترکیب ثابت آغاز کردند و باستونی در این مسابقه نیز در میدان حاضر نشد.

 

 

حالا جیان مارکو فراری، مدافع ساسولو به جای باستونی در این تیم دعوت شده و او امروز در تمرین به گروه بازیکنان ایتالیا اضافه خواهد شد. اینتر در روزهای آینده شرایط این مدافع جوان را ارزیابی خواهد کرد، اما غیبت باستونی در دیدار مقابل ایرلند قطعی شده و او اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرده است.

 

حتما بخوانید  کلوپ: قرعه‌کشی قطعا باید تکرار می‌شد

الساندرو باستونی در جریان دیدار حساس هفته گذشته اینتر مقابل میلان مصدوم شده و نتوانست تا پایان در زمین باقی بماند. او که در این فصل 11 بازی با لباس نراتزوری انجام داده، از بازیکنان ثابت ترکیب اینتر محسوب می شود و بدترین خبر برای سیمونه اینزاگی، غیبت احتمالی الساندرو باستونی در دیدار حساس هفته بعد برابر ناپولی خواهد بود. اینتر برای ماندن در کورس قهرمانی چره ای جز برتری مقابل ناپولی ندارد و غیبت الساندرو باستونی شرایط را برای این تیم دشوار خواهد ساخت.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.