مخفي كردن برنامه در اندرويد

4 برنامه بی‌نظیر جهت مخفي كردن سریع و آسان برنامه‌ها در اندرويد، برای مخفی کردن برنامه در اندروید کافیست، یکی از برنامه‌های مخفی ساز زیر را نصب کنید تا به سرعت و به آسانی برنامه های موبایل یا تبلت خود را پنهان کنید.

مخفي كردن برنامه در اندرويد
دانلود برنامه مخفی سازی برنامه اندروید

گاهی این امکان وجود دارد که بنا بر دلایلی بخواهید آیکون برخی از برنامه های اندروید گوشی موبایل شما از دید افراد مخفی باشد. روش ها و نرم افزار های مختلفی برای مخفی کردن آیکون برنامه های اندروید وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از این روش ها خواهیم پرداخت، با نیک استار همراه باشید.

 

روش اول: مخفی کردن با نرم افزار Hide it Pro

این نرم افزار یکی از کاربردی ترین نرم افزارها برا مخفی سازی آیکون برنامه ها از دسترسی های غیرمجاز است. برای مخفی سازی آیکون برنامه ها با استفاده از Hide it Pro باید به روت دستگاه متصل شوید. به منظور استفاده از این نرم افزار پس از دانلود نرم افزار آن را روی دستگاه گوشی همراه خود نصب نموده و سپس آن را اجرا نمایید. این نرم افزار به صورت Audio Manager بر روی گوشی همراه شما نمایش داده می شود.

پس از این که نرم افزار را اجرا کردید، کافی است برای دسترسی به Hide it pro بر روی لوگوی Audio Manager انگشت خود را نگه دارید تا به آن دسترسی پیدا کنید. چنانچه دستگاه شما روت شده است گزینه Hide Apps را انتخاب کنید تا کار پنهان نمودن برنامه ها آغاز شود.

مخفي كردن برنامه ها در اندرويد
نرم افزار Hide it Pro

 

روش دوم: مخفی کردن با نرم افزار Action Launcher Plus

اگر قصد دارید با یک لانچر برنامه های گوشی موبایل خود را مخفی کنید یکی از بهترین این لانچرها Action Launcher Plus است.  این نرم افزار از بهترین نرم افزارها در زمینه مخفی کردن برنامه ها در اندروید می باشد. برای مخفی سازی برنامه ها با این لانچر بعد از دانلود و نصب آن، نرم افزار را اجرا کرده و به  منوی Setting لانچر وارد شوید. گزینه App drawers را انتخاب کنید و به قسمت Hidden apps بروید. در اینجا لیست برنامه هایی را که قادر به مخفی سازی آنها هستید را مشاهده می کنید. برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و آن را مخفی نمایید.

حتما بخوانید  چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیم؟
دانلود برنامه مخفی سازی برنامه اندروید
نرم افزار Action Launcher Plus

 

روش سوم: مخفی کردن با نرم افزار Andrognito

 این نرم افزار از اینترفیس بسیار زیبایی برخوردار است و امکانات امنیتی بالایی دارد. این نرم افزار با امکانات گسترده ای که دارد توانایی مخفی کردن فایل های صوتی و تصویری را دارد. نکته دیگری که این نرم افزار را متمایز می سازد این است که این نرم افزار در لیست آخرین برنامه های اجرا شده قابل رویت نیست.  باید توجه داشت که شما می توانید با فعال کردن stealth mode از نمایش این برنامه در لیست برنامه های گوشی تلفن هم جلوگیری کنید، و برای مشاهده دوباره با وارد کردن پین در دیالر گوشی می توانید به برنامه دسترسی داشته باشید.

پنهان کردن برنامه موبایل در اندروید
نرم افزار Andrognito

 

روش چهارم: مخفی کردن با نرم افزار Lockdown Pro

نرم افزار Lockdown Pro در حقیقت یک نرم افزار قفل کننده است. نرم افزار های قفل کننده دقیقاً همان کار مخفی کردن اپلیکشن‌ها را برای شما انجام نخواهند داد. اما در هر حال امنیت گوشی شما را حفظ خواهند کرد. در حقیقت با استفاده از این نرم افزارها محتوای برنامه مربوطه مخفی می شود نه آیکون مربوط به آن.

برای استفاده از نرم افزار Lockdown Pro بعد از دانلود و نصب این نرم افزار، نرم افزار را اجرا کرده و سپس اگر کلید قرمز رنگی را با نام OFF می‌بینید، بر روی آن کلیک کرده و آن را به صورت سبز و ON دربیاورید. در ادامه لیست برنامه هایی که قادر به قفل آنها با استفاده از این نرم افزار هستید را مشاهده می کنید. با انتخاب هر برنامه می توانید یکی از روش های قفل کردن نظیر اعمال پسورد را روی آن انجام دهید.

مخفی کردن برنامه در موبایل اندروید
نرم افزار Lockdown Pro

منبع: nikstar.ir

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =