جزئیات کنارگیری رضا گلزار از سریال دل از زبان منوچهر هادی

محمدرضا گلزار از سریال دل کنارگیری نمود این خبر را منوچهر هادی که کارگردان سریال جذابی دل می باشد در یک پست اینستاگرام اعلام نمود که این خبر برای طرفداران سریال دل و محمدرضا گلزار بسیار تلخ می باشد ولی چون رضا گلزار در حال برگزاری کنسرت هایش در سرار ایران می باشد مجبور است از این کار کنارگیری نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر محمد رضا گلزار از سریال دل کنارگیری نمود را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

محمد رضا گلزار
محمد رضا گلزار

منوچهر هادی و محمدرضا گلزار

منوچهر هادی با انتشار عکسی از خود در کنار محمدرضا گلزار در صفحه اجتماعی خود نوشت:

«پس از وقفه طولانی که در ساخت پروژه دل بوجود آمد و شروع پیش تولید جدید سریال دل به اطلاع میرسانم که رضا گلزار عزیز به دلیل مشغله کاری و شروع کنسرتها و سفرهای پیش رو متاسفانه در این سریال با ما همراه نیست. جناب رضای گلزار عزیز امیدوارم برنامه ها و کارهای شما مثل همیشه با موفقیت همراه باشد و بزودی در پروژه دیگری در کنارت باشم و اثر دیگری را خلق و ثبت نماییم. خاطره زیبای همکاری با شما در کارهای قبلی همیشه در ذهن من باقیست و جزء افتخارات پرونده کاری من است .»

پست منوچهر هادی درباره کناره گیری محمدرضا گلزار از سریال دل

محمد رضا گلزار
پست اینستاگرامی منوچهر هادی
محمد رضا گلزار
عکس محمد رضا گلزار و منوچهر هادی

زندگی شخصی منوچهر هادی

منوچهر هادی همسر یکتا ناصر، بازیگر ایرانی است. وی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود. در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده‌دار بوده‌است. از جمله سوابق هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (۱۳۸۶) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (۱۳۹۰)، اشاره کرد. منوچهر هادی در ۲۰ اسفنده ماه سال ۱۳۹۴ با یکتا ناصر ازدواج کرد.

 

پرشین وی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

همچنین بخوانید