مدل موی خفن لیلا حاتمی در سریال نهنگ آبی

لیلا حاتمی با مدل موی فر و شرابی در نهنگ آبی عکس هایی را در فضای مجازی منتشر نموده است لیلا حاتمی یکی از زیباترین و بهترین بازیگران سینما و تلویزیون می باشد او همسر علی مصفا است و دختر علی حاتمی می باشد لیلا حاتمی تا کنون افتخارات بسیاری را در عرصه سینما در ایران و جهان بدست آورده است دز ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر لیلا حاتمی با مدل موی فر و شرابی در نهنگ آبی را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

عکس لیلا حاتمی در سریال نهنگ آبی

سریال«نهنگ آبی»به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه کنندگی سعید ملکان و نویسندگی بهرام توکلی از جدیدترین تولیدات شبکه نمایش خانگی است که مراحل فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد. این نخستین بار است که لیلا حاتمی در تولیدات شبکه نمایش خانگی نقش آفرینی می‌کند.

ساعد سهیلی، حسین یاری، مجید مظفری، ماهور الوند، حمید رضا آذرنگ، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

سعید ملکان، شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو نیز سرمایه گذاری این پروژه را بر عهده دارند.

 

لیلا حاتمی با مدل موی فر و شرابی

لیلا حاتمی
لیلا حاتمی با مدل موی فر و شرابی

لیلا حاتمی (زاده ۹ مهر ۱۳۵۱ در تهران هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران و از اعضای آکادمی اسکار است. وی فرزند علی حاتمی و زری خوشکام و همسر علی مصفا می‌باشد.

پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود. او در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. در دانشگاه پلی تکنیک در رشتهٔ مهندسی برق شروع به تحصیل کرد. تحصیل در این رشته را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن‌جا ادبیات فرانسه خواند. به علت بیماری پدرش در ۱۳۷۵ تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد و به ایران بازگشت. در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا از هنرپیشه‌های سرشناس و تراز اول سینمای ایران ازدواج کرد. او در گفتگویی که با ماهنامهٔ فیلم در شهریور ۱۳۹۰ انجام داد، احساسات عمیق شکل گرفته در حین ساخت فیلم لیلا پایه‌گذار شکل‌گیری پیوند این دو در زندگی واقعی شده‌است.

لیلا حاتمی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نه =