آیا لیفت پلک همان بلفاروپلاستی است؟

بلفاروپلاستی یا لیفت پلک (برای انجام لیفت پلک در کلینیک گونه کلیک کنید.) شامل برداشتن چربی و ماهیچه در نقاط اضافی است که در کنار لیفت با نخ ، تفاوت هایی نیز دارد. کلینیک گونه واقع در تهران در حین این عمل ها کنار شماست! این مقاله نگاهی اجمالی به این موارد می اندازد.

لیفت پلک با لیفت با نخ در کلینیک گونه

لیفت پلک

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی جراحی پلاستیک پلک است. معمولاً شامل برداشتن پوست، چربی و ماهیچه اضافی از اطراف چشم می شود. زمانی که روند طبیعی پیری یا ژنتیک باعث افتادگی بیش از حد پلک ها می شود، روی پلک های بالایی انجام می شود. از بلفاروپلاستی می توان زیر چشم نیز برای رفع افتادگی پوست مسئول کیسه های زیر چشم استفاده کرد.

 

بررسی اجمالی رویه

  • عمل بلفاروپلاستی/لیفت پلک معمولاً به صورت یک جراحی سرپایی انجام می شود و می تواند از یک تا دو ساعت طول بکشد.
  • بیمار صبح ها برای درمان به مرکز جراحی لیفت پلک مراجعه می کند
  • پس از یک دوره نقاهت تحت نظارت، بیمار در همان روز مرخص می شود تا دوره نقاهت در خانه به پایان برسد
  • در طی جراحی لیفت پلک، برش دقیقی در چین های پلک ایجاد می کنیم.
  • سپس بافت اضافی یا افتادگی برداشته می شود و زخم به دقت بخیه می شود. جای زخم معمولاً بسیار کم است و توسط چین های طبیعی پلک پنهان می شود. این روش را می توان به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک درمان زیبایی جامع تر انجام داد که ممکن است شامل لیفت صورت، لیفت ابرو یا سایر درمان های پوستی باشد.

 

هنگامی که پلک های پایین درگیر می شوند، جراح از چین های طبیعی لبخند و خط مژه برای پنهان کردن برش استفاده می کند. اگر پف زیر چشم عمدتاً به دلیل چربی اضافی ایجاد شود، کل روش را می توان از طریق یک برش کوچک در داخل پلک پایین انجام داد. در این موارد از بخیه های حل کننده استفاده می شود و هیچ جای زخمی قابل مشاهده نخواهد بود.

 

کاندیدای خوب برای جراحی پلک

مانند هر عمل جراحی، فقط یک پزشک واجد شرایط می تواند به بیمار بگوید که آیا برای این روش به اندازه کافی سالم است یا خیر. سابقه پزشکی گذشته و سلامت کلی بیمار باید بررسی شود تا مشخص شود که آیا مزایای جراحی لیفت پلک بر خطرات آن بیشتر است یا خیر. توجه ویژه باید به شرایط پزشکی زمینه ای که بر گردش خون، خود چشم ها یا توانایی بیمار برای بهبودی مناسب تأثیر می گذارد، معطوف شود. سن، وزن، نوع پوست و پیشینه قومی نیز می تواند بر نتیجه این نوع جراحی تاثیر بگذارد و باید با پزشک مشورت شود.

 

لیفت با نخ

روش لیفت با نخ چگونه کار می کند؟

این یک روش زیبایی کم تهاجمی است که دارای نخ های موقتی است که برای لیفت آشکار پوست استفاده می شود.برای انجام لیفت با نخ اینجا کلیک کنید
به بیان ساده‌تر، کسانی که لیفت با نخ انجام می‌دهند، نخ‌های درجه پزشکی روی گونه، گردن و سایر نواحی که نیاز به لیفت دارند قرار می‌دهند. پس از وارد کردن، این نخ ها به سمت بالا کشیده می شوند و نتیجه مطلوب را به بیمار می دهند. طبق گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، روش لیفت با نخ باعث ایجاد یک پاسخ درمانی طبیعی می شود. پوست در ناحیه آسیب دیده کلاژن بیشتری تولید می کند و کلاژن دقیقا همان چیزی است که برای اطمینان از ظاهری جوان لازم است. کلاژن پوست را متراکم تر و قابل ارتجاع تر می کند که به نتایج طولانی مدت پس از انجام لیفت با نخ کمک می کند.

برخلاف لیفت صورت سنتی، لیفت با نخ نیازی به بیهوشی ندارد. یک بی‌حسی موضعی برای بی‌حس کردن سیستمیک ناحیه صورت تحت درمان استفاده می‌شود و کل عمل ظرف یک ساعت به پایان می‌رسد.

یکی از فناوری‌های جدید که روش‌های لیفت با نخ را بسیار ایمن‌تر و کمتر تهاجمی‌تر کرده است، کشف نخ‌های قابل جذب است. اینها توسط بدن به روشی ایمن و کاملا طبیعی تجزیه می شوند. بنابراین، نخ ها با سایر روش هایی که ممکن است بخواهید در آینده انجام دهید تداخلی ایجاد نمی کند و خود لیفت نخ می تواند تکرار شود.

 

کاندیدای ایده آل لیفت نخ کیست؟

اگر به فکر درمان لیفت با نخ هستید، باید به یک پزشک زیبایی مراجعه کنید تا در مورد این گزینه صحبت کنید. پزشکان از قبل بیماران را ارزیابی می کنند تا مناسب بودن آنها را برای این یا آن روش تشخیص دهند. نامزدهای ایده آل برای درمان لیفت با نخ عبارتند از:

  • افرادی که حداقل نشانه های پیری را دارند که باید به آنها رسیدگی شود – برخی از افتادگی ها و ایجاد خطوط ریز
  • ایده آل برای مردان و زنان در محدوده سنی 35 تا 65 سال
  • کسانی که قبلاً لیفت صورت انجام داده‌اند و شروع به از بین رفتن اثرات آن عمل کرده‌اند
  • افرادی که به روش های تهاجمی تر مانند لیفت صورت علاقه ای ندارند
  • برای بیماران نیز بسیار مهم است که انتظارات واقع بینانه در مورد لیفت نخ داشته باشند

 

لیفت با نخ نتایجی مشابه لیفت صورت سنتی را به همراه نخواهد داشت. نتیجه کمتر مشخص خواهد بود و شما نمی‌خواهید بلافاصله صورت خود را تا 20 سال بتراشید. بنابراین، یک پزشک زیبایی مطمئن می شود که شما دقیقاً از آنچه می توانید از عمل انتظار داشته باشید قبل از شروع، آگاه هستید.

کلینیک گونه

در دنیای امروز، ظاهر نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد. اگر با مشکلات پوستی مواجه هستید، باید به کلینیک پوست مراجعه کنید. با مراجعه به متخصص مراقبت از پوست می توانید بهترین راه حل را برای مشکلات پوستی خود دریافت کنید. علاوه بر این، مشاوره و درمان مناسب برای مشکلات پوستی خود دریافت خواهید کرد. بهتر است کلینیک گونه را در آدرس goonehclinic.com بیابید و نگاهی به خدمات انها بیندازید.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =