دی دی هامان ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان معتقد است روبرت لواندوفسکی در یک لیگ بزرگ‌تر می توانست برنده توپ طلا شود.

به گزارش “ورزش سه”، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن در دو فصل اخیر خیره کننده تر از همیشه ظاهر شده است. در واقع لواندوفسکی یکی از مهمترین دلایل فتح سه گانه توسط بایرن در سال 2020 بود. او همچنین در فصل گذشته بوندسلیگا 41 گل به ثمر رساند و رکورد گرد مولر را شکست.

 

 

 

 

علی رغم فتح همه جام ها با بایرن در سال 2020 و کسب جایزه مرد سال فیفا اما فرانس فوتبال در اقدامی عجیب تصمیم به لغو توپ طلا گرفت تا این جایزه که برنده اش قطعا لواندوفسکی بود از چنگ ستاره لهستانی خارج شود. بسیاری معتقدند که فرانس فوتبال باید توپ طلایی جداگانه را به لواندوفسکی اهدا کند.

او امسال نیز پس از لیونل مسی رتبه دوم را کسب کرد و به توپ طلا نرسید.

 

 

 

 

دتمار هامان ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه های بایرن و لیورپول در مورد نرسیدن توپ طلا به لواندوفسکی گفت:« مطمئنا وقتی صحبت از افتخارات فردی به میان می آید، حضور لواندوفسکی در بوندسلیگا کمکی نمی کند. بسیاری از مردم می پرسند که چگونه لواندوفسکی توپ طلا را نبرد و من نیز شخصا معتقدم که او باید جایزه را می برد.

حتما بخوانید  واکنش پوچتینو به شایعه جدایی ستاره‌آرژانتینی PSG

 

 

 

 

به لیگ قهرمانان اروپا نگاه کنید، دورتموند توسط آژاکس و اسپورتینگ لیسبون حذف شد، لایپزیش نیز از گروهش بالا نیامد. فکر می کنم دلیلی وجود دارد که بسیاری از افراد خارج از آلمان رکوردهای گلزنی در بوندسلیگا و لواندوفسکی را زیر سوال می برند. من هر هفته بازی های لواندوفسکی را می بینم و معتقدم که او بهترین مهاجم شماره 9 حال حاضر جهان است. او باید جایزه‌ی توپ طلا را می برد، اما از طرفی دیگر درک می کنم که چرا مردم این دیدگاه را دارند که ارزش چهل و یک گل او در مقایسه با بازیکنان لیگ های دیگر کمتر است.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.