رابرت لواندوفسکی، ستاره 34 ساله بایرن مونیخ یک دهه قبل در آستانه انتقال به تیم جنوا قرار داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، در سال 2010 تیم جنوا برای جذب رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی اقدام کرده و فاصله ای تا خرید این گلزن قهار نداشت. لواندوفسکی که در آن مقطع برای تیم پوزنان لهستان بازی می کرد، حتی در معاینات پزشکی باشگاه ایتالیایی نیز شرکت کرده و در آستانه عقد قرارداد بود که تصمیم خود را تغییر داد. حالا رابرت لواندوفسکی در مصاحبه ای با با اسکای اسپورت ایتالیا از علاقه خود به این کشور سخن گفته و البته احتمال تجربه چالش های جدید در ادامه دوران ورزشی خود را رد نکرد.

 

 

رابرت لواندوفسکی گفت: “در گذشته از جنوا پیشنهادی دریافت کرده و حتی برای تماشای دیدار دربی این تیم مقابل سمپدوریا به ورزشگاه رفتم. با این حال از قبل تصمیم گرفته بودم که به دورتموند ملحق شوم، زیرا آنها در مسابقات اروپایی حضور داشتند.

 

حتما بخوانید  تغییرات در بایرن؛ استراحت به دو ستاره برابر بارسا

البته من علاقه زیادی به کشور ایتالیا دارم و در طول تابستان نیز زمان طولانی را در این کشور می گذرانم. به غذاهای ایتالیایی و مردم این کشور علاقه زیادی دارم و ایتالیایی ها مردم بسیار خوبی هستند، اما باید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. من همیشه برای تجربه چالش های جدید در دوران ورزشی خود آماده هستم. البته در حال حاضر نمی دانم که تغییراتی در آینده در پیش است یا نه، اما من همیشه آماده بوده و از این لحاظ مشکلی ندارم.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.