رئال مادرید در سال 2021 توانست با قاطعیت بیشترین امتیاز را در میان دیگر تیم های حاضر در لالیگا به دست بیاورد.

به گزارش “ورزش سه”، دیگر چیزی به پایان سال 2021 نمانده و 31 دسامبر بازی بین والنسیا و اسپانیول، پایان بخش فوتبال اسپانیا در این سال خواهد بود. رئال مادرید در سال 2021 توانست بیش از هر تیم دیگری امتیاز کسب کند. کهکشانی ها با هدایت زیدان و کارلو آنچلوتی 97 امتیاز به دست آوردند و پس از این تیم سویا با 89 امتیاز موفق ترین تیم لالیگا در سال 2021  لقب گرفت. اتلتیکو و بارسا نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.

 

 

 

 

رئال مادرید سال 2021  را با برتری 2-0 بر سلتا در ورزشگاه دی استفانو شروع کرد. مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز زننده دو گل رئال بودند. در نیم فصل دوم فصل گذشته لالیگا رئال تنها به لوانته باخت و در مجموع 51 امتیاز کسب کرد. تیم تحت هدایت زیزو در نهایت رقابت قهرمانی را به اتلتیکو واگذار کرد. رئال تنها یک امتیاز تا قهرمانی فاصله داشت.

حتما بخوانید  تصمیم عجیبی که وینیسیوس را متعجب نکرده است!

 

 

 

 

فصل جدید را رئال با کارلو آنچلوتی شروع کرد و پس از 19 بازی توانست 46 امتیاز کسب کرده و با یک بازی و هشت امتیاز بیشتر از سویا صدرنشین بلامنازع لالیگا شود.

در نیم فصل اول رئال تنها به اسپانیول باخت و با ثبات ترین تیم لالیگا بود. 

97 امتیاز سال 2021 به رئال برای کسب جام کمکی نکرد و باید دید روند عالی این تیم در سال 2022 ادامه خواهد داشت و منجر به کسب جام می شود یا خیر.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.