امیر قلعه‌نویی از ترکیب موردنظرش برای دیدار گل‌گهر مقابل شهر خودرو رونمایی کرد.

به گزارش “ورزش سه” بعد از برد 4 گله و ارزشمند گل‌گهر مقابل سپاهان که باعث شد سیرجانی‌ها هفته هشتم لیگ برتر را در صدر جدول به پایان برسانند، حالا آن‌ها امروز برای بازپس‌گیری صدر جدول از سپاهان محکوم به پیروزی در مشهد هستند؛ رقیب امروز گل‌گهری‌ها، شهر خودرو قعرنشین است که هیچ پیروزی در لیگ بیست و یکم نداشته است.

 

به جز رسیدن به صدر جدول، حفظ روند شکست‌ناپذیری گل‌گهر در لیگ امسال دیگر دستاورد مهمی است که شاگردان قلعه‌نویی به دنبال آن هستند؛ سرمربی باتجربه سیرجانی‌ها نسبت به دیدار با سپاهان در ترکیب تیمش تغییراتی را انجام داده است.

حتما بخوانید  پای پلیس فتا به پرونده بازیکن خارجی باز شد

 

با نظر قلعه‌نویی، محسن فروزان و محمدرضا خانزاده در مقایسه با دیدار هفته گذشته از ترکیب خارج شده‌اند و محمدحسین اکر منادی و سید احمد موسوی جایگزین این دو بازیکن در ترکیب گل‌گهر برای مسابقه امروز شده و از ابتدا برای تیمشان مقابل شهر خودرو به میدان می‌روند.

 

 

ترکیب گل‌گهر سیرجان مقابل شهر خودرو خراسان:

 

محمدحسین اکبر منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علی‌اصغر عاشوری، مهدی تیکدری، رضا شکاری، سید احمد موسوی، سعید صادقی، مسیح زاهدی، شایان مصلح و امین پورعلی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دوازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.