انتقال اکسل توانزبه، مدافع انگلیسی منچستریونایتد به ناپولی قطعی شده است.

به گزارش “ورزش سه”، اکسل توانزبه روز گذشته وارد شهر ناپولی شد و قرارداد او در سیستم به صورت موقت ثبت شد. با این حال امروز قرارداد این مدافع انگلیسی رنگ و بویی رسمی به خود خواهد گرفت و او به ناپولی می پیوندد.

 

ناپولی برای جذب قرضی این بازیکن تا پایان فصل 600 هزار یورو به اضافه 200 هزار یورو بسته به حضور مدافع در این فصل و 400 هزار یورو دیگر در صورتی که مردان لوسیانو اسپالتی در جمع چهار تیم برتر این فصل قرار گیرند، پرداخت می کند. نکته قابل توجه دیگر این که ناپولی گزینه ای برای دائمی کردن قرارداد این بازیکن در پایان فصل نخواهد داشت.

حتما بخوانید  حمایت از سولسشر مساوی است با بلاک! (عکس)

 

 

 

 

او به ناپل می رود تا جایگزین کاستاس مانولاس شود که به یونان بازگشت و در دسامبر با المپیاکوس قرارداد امضا کرد.  غول های سری آ به زودی با بیانیه ای رسمی انتقال قرضی این مدافع را تایید خواهند کرد.

 

گفتنی است در تابستان توانزبه اخیر به شکل قرضی راهی استون‌ویلا شده بود اما دوران حضور او در این تیم خیلی زود به پایان رسید و حالا این بازیکن قرار است در ادامه فصل زیر نظر لوسیانو اسپالتی به میدان برود.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − دو =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.