رسانه های اسپانیایی امروز خبر از تصمیم قطعی سرخیو آگوئرو برای بازنشستگی دادند و او دو روز دیگر در نشستی مطبوعاتی این موضوع را اطلاع خواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، سرخیو آگوئرو در فصل تابستان امسال و بعد از اتمام یک دهه درخشان و پر از افتخارآفرینی در ترکیب منچسترسیتی، از این تیم جدا شده و به هوای هم تیمی شدن با لیونل مسی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. اما شرایط از همان ابتدا باب میل این مهاجم 34 ساله و آرژانتینی پیش نرفت و لیونل مسی به علت مشکلات مالی عدیده باشگاه بارسلونا و عدم تمدید قرارداد با این تیم راهی پاری سن ژرمن شد.

سرخیو آگوئرو خیلی زود دچار مصدومیت شدیدی شده و دو ماهه ابتدایی فصل جاری را نیز از دست داد. اما در ادامه و بعد از انجام تنها چند بازی برای بارسلونا، یک مشکل عجیب باعث دوری او از میادین شد.

 

 

 

 

 

 

سرخیو آگوئرو در دیدار برابر آلاوس دچار عارضه قلبی شد و در همان اواسط مسابقه زمین را به مقصد بیمارستان ترک کرد. در ابتدا باشگاه بارسلونا اعلام کرد سرخیو آگوئرو حداقل سه ماه قادر به بازی کردن نیست و در ادامه شرایط این بازیکن برای بازگشت احتمالی بررسی خواهد شد. 29 آبان جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرد این اتفاق رخ نخواهد داد و وداع این بازیکن با دنیای فوتبال مسجل شده است. اینکه سرخیو آگوئرو با برگزاری یک نشست مطبوعاتی، خبر خداحافظی خود از فوتبال به علت بیماری قبلی را اعلام خواهد کرد.

حتما بخوانید  گزینه تابستانی دوباره در لیست بارسلونا قرار گرفت

 

 

 

 

خیلی زود ژاوی و دیگر اعضای باشگاه بارسلونا این خبر را تکذیب کردند اما امروز ال پریودیکو اعلام کرد که آگوئرو با توصیه پزشکان تصمیم قطعی خود را گرفته و چهارشنبه در نشستی مطبوعاتی خبر بازنشستگی خود را اعلام خواهد کرد. مارکا، آاس و نشریات بارسلونا نیز این خبر را تایید کردند.

 

 

 

 

ستاره 33 ساله آرژانتینی امسال در 165 دقیقه حضور در میدان توانست یک گل بزند که در ال کلاسیکو و برای رئال بود و این آخرین گل او در بازی های رسمی فوتبال خواهد بود.

او پس از درخشش در ایندیپندینته و در سال 2006 با 23 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست و 5 سال بعد با انتقالی 40 میلیون یورویی به منچسترسیتی ملحق شد تا بهترین روزهای فوتبالی خود را در این تیم پشت سر بگذارد. او برای سیتی 260 گل زد و بهترین گلزن تاریخ باشگاه محسوب می شود.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.