قتل دختر خاله به طرز وحشتناکی با ضربات چاقو

قتل دختر خاله توسط پسری به نام سجاد انجام گرفت و فرار نمود دختر قبل از مرگش نام قاتلش را روی دیوار با خونش نوشت تا بعد از مرگش بدانند چه کسی وی را کشته است دختر 20 ساله با ضربات چاقو به طرز فجیعی به قتل رسید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر قتل دختر خاله به طرز وحشتناکی با صربات چاقو در مشهد  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

قتل دختر خاله
قتل دختر خاله

قتل دختر در مشهد

این متهم که «سجاد» نام دارد اواخر مرداد گذشته دختر خاله اش را با انگیزه نامعلوم و به طرز وحشتناکی با ضربات کارد در منزل خاله اش واقع در خیابان ایثارگران مشهد به قتل رساند اما دختر ۲۰ ساله قبل از مرگ نام قاتل را با خون خود روی دیوار اتاق خواب نوشت و بدین ترتیب خیلی زود این متهم با صدور دستور قضایی دستگیر شد.

 

قتل دختر جوان در مشهد

وی صبح روز گذشته درحالی که کارآگاه نجفی (افسرپرونده)نیز حضور داشت به بیان جزئیات این جنایت هولناک پرداخت و چگونگی وارد آوردن ضربات کارد را مقابل دوربین قوه قضاییه و در حضور قاضی تشریح کرد. این متهم سپس با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد تا پرونده وی مراحل دیگر قانونی را طی کند.

 

منبع: سایت یک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 11 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.