باشگاه فیورنتینا شایعات پیرامون علاقه این تیم به جذب ایسکو را تکذیب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، فیورنتینا در نقل و انتقالات زمستانی بسیار فعال عمل کرده و تا به اینجا جاناتان آیکونه را از لیل و کریستوف پیونتک را از هرتابرلین به خدمت گرفته است. در واقع به نظر می‌رسد که این تیم قصد دارد در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها موفق عمل کرده و حتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.

 

در این بین طی روزهای اخیر شایعاتی درباره علاقه باشگاه ایتالیایی به جذب ستاره نیمکت‌نشین رئال مادرید یعنی ایسکو شنیده شده است. این هافبک تکنیکی و اسپانیایی آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را پشت سر می‌گذارد و به وضوح مشخص است که هیچ یک از دو طرف علاقه‌ای به ادامه این همکاری ندارند و قطعا راه ایسکو و لوس بلانکوس در پایان فصل از یکدیگر جدا خواهد شد.

حتما بخوانید  نه رئال و نه PSG؛ ستاره چلسی ماندنی است

 

 

 

 

اما باشگاه فیورنتینا امروز رسماً به شایعات علاقه این تیم به جذب ایسکو واکنش نشان داده است. دانیله پراده، مدیر این باشگاه ایتالیایی در واکنش به این موضوع گفت: “ما شایعات زیادی در مورد ایسکو شنیده ایم اما حتی نمی دانیم که نزدیکان و مدیر برنامه او چه کسی هستند. ایسکو بازیکن بسیار با استعدادی است اما علاقه ای به جذب او نداریم.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.