دربی خوزستان یک دیدار کم افت و خیز از آب در آمد که هیچ گلی به همراه نداشت.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد که با هدایت جواد نکونام روند بدون شکستی را در پیش گرفته و کم کم در حال نزدیک شدن به تیم های بالانشین جدول رده بندی است بعد از پیروزی مقابل شهرداری نوشهر و صعود به جمع شانزده تیم نهایی جام حذفی امشب در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان بود؛ تیمی که غرق در مشکلات مالی است و با رتبه چهاردهم وارد هفته یازدهم شد.

 شاگردان منصوریان که دو بازی اخیر خود مقابل پدیده در لیگ برتر و شمس آذر قزوین در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند فرصت خوبی داشتند تا با پیروزی در یکی از سه دربی این فصل خوزستان، صعود قابل توجه در جدول رده بندی داشته باشند. 90 دقیقه تلاش دو تیم اما گلی به همراه نداشت و فولاد و صنعت نفت به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

با این نتیجه شاگردان نکونام فرصت صعود یک پله ای در جدول را از دست دادند تا با 17 امتیاز هفته یازدهم را با رتبه ششم به پایان برسانند. شاگردان منصوریان هم در شرایطی که با پیروزی در این دیدار می توانستند پنج پله در جدول صعود کنند، با کسب تک امتیاز بازی 10 امتیازی شده و با یک پله سقوط در مکان پانزدهم قرار گرفتند.

 

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران 01-1400
جمعه: 1400/10/03 ؛ ساعت: 17:00
ورزشگاه: شهدای فولاد اهواز /  بدون تماشاگر 
گروه داوری: داور: پیام حیدری/ کمک ها: فرهاد مروجی- پوریا زحمتی/ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف/ ناظر: اسماعیل صفیری

 

حتما بخوانید  رکوردنفت آبادان ؛ هنوز بدون پرداختی 

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان، سعادت حردانی، میلاد بدرقه، سینا شاه عباسی، مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک، حمید بوحمدان، محمد قاسمی‌نژاد، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، لوسیانو پریرا

 

ترکیب صنعت نفت:

احمد گوهری، رضا یزدان دوست، حسن بیت سعید، حکیم نصاری، شروین بزرگ، طالب ریکانی، امید خالدی، امید حامدی فر، حسین ساکی، محمد طیبی و عباس بوعذار

 

شرح بازی:

بازی در نیمه اول با برتری شاگردان منصوریان شروع شد و آنها می توانستند روی دو شوت طالب ریکانی در 20 دقیقه نخست به گل برسند اما یک بار مرادیان و بار هم بی دقتی مانع از این اتفاق شد. در ادامه هر دو تیم تلاش های ناموفقی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند تا اینکه کار در 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
فولاد نیمه دوم را بهتر شروع کرد و می توانست توسط قاسمی نژاد به گل برسد اما ضربه این بازیکن جایی در چارچوب نداشت. رفته رفته کار به تعادل کشیده شد و روی پاس عمقی شروین بزرگ می رفت یک خطر جدی روی دروازه فولاد ایجاد شود اما مرادیان به خوبی در این صحنه دروازه را نجات داد. ده دقیقه پایانی نیمه اول در شرایطی که فولاد کمی جلو کشیده بود هم بدون گل پیگیری شد تا دربی خوزستان بدون گل به پایان برسد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دوازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.