شب فوق العاده آلیسون بکر خراب شده و این دروازه بان برزیلی مقابل تاتنهام مرتکب اشتباه عجیبی شد.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تماشایی و فوق العاده دو تیم تاتنهام و لیورپول در شرایطی با تساوی 2-2 به اتمام رسید که دو تیم و به خصوص اسپرز فرصت های گلزنی فراوانی را از دست داده و بارها تا مرز به ثمر رساندن گل های بیشتر نیز پیش رفتند. اما چهره ویژه این دیدار با باید آلیسون بکر، سنگربان برزیلی مرسی سایدی ها دانست. مردی که اغلب دقایق بازی لیورپول را نجات می داد و البته یک اشتباه عجیب او موجب از دست رفتن دو امتیاز برای این تیم شد.

 

 

 

در همان دقایق ابتدایی بود که آلیسون بکر به زیبایی و با خروج خود در مقابل تک به تک سون هیونگ مین ایستادگی کرده و این فرصت مسلم را مهار کرد. درخشش این دروازه بان برزیلی ادامه کرد و در دقیقه 30 آلیسون بکر با یک عکس العمل فوق العاده در مقابل ضربه دله آلی در موقعیتی بسیار خوب، دروازه لیورپول را نجات داد.

حتما بخوانید  مخالفت آلونسو با زانو زدن به معنای نژادپرستی نیست

 

اما درخشش آلیسون بکر در نیمه دوم نیز ادامه یافت و در شرایطی که به نظر می رسید هری کین فاصله ای تازدن گل دوم خود و تاتنهام در موقعیتی دو به یک ندارد، باز هم آلیسون بکر به خوبی از دروازه خارج شده و هنرمندانه در مقابل ضربه ستاره انگلیسی اسپرز ایستادگی کرد.

 

 

اما در نهایت حملات پردامنه و خطرناک تاتنهام آلیسون بکر را وادار به اشتباه کرد. در حالیکه به نظر می رسید فرصت خطرناکی دروازه لیورپول را تهدید نمی کند، اشتباه عجیب آلیسون بکر و ناتوانی او در دفع توپ باعث شد سون هیونگ مین در مقابل دروازه خالی قرار گرفته و به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در نهایت روی همین صحنه بود که فرصت پیروزی برای لیورپول از دست رفت و فاصله این تیم با منچسترسیتی صدرنشین به سه امتیاز رسید.

 

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.