مجله ورلدساکر به مانند سال‌های گذشته، از برترین فوتبالیست‌های مرد و زن سال رونمایی کرد و در انتخاب ترین‌ها نیز یک ایرانی حق رأی داشت.

به گزارش “ورزش سه”، نشریه نام‌آشنای ورلدساکر که به صورت ماهنامه در انگلیس به چاپ می‌رسد، به رسم سالیان اخیر در پایان سال میلادی، اقدام به انتخاب بهترین بازیکن، مربی و تیم سال جهان کرده است؛ انتخابی که براساس آرای کارشناسان این ماهنامه در سراسر جهان صورت می‌گیرد.

 

عادل فردوسی‌پور گزارشگر و تهیه‌کننده نام‌آشنای ایرانی که از نویسندگان ورلدساکر است، به عنوان کارشناس حق رأی در انتخاب برترین‌های سال را داشت و او نیز برای انتخاب برترین مرد سال فوتبال جهان، به رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ رأی داد.

حتما بخوانید  بایرن 3-0 بارسا: سقوط بلوگرانا به لیگ اروپا

پس از لواندوفسکی، مسی، بنزما، صلاح و جورجینیو آرای دوم تا پنجم فردوسی‌پور را به عنوان برترین بازیکن سال به خود اختصاص دادند.

 

 

 

 

گفتنی است که براساس اعلام مجله ورلدساکر، رابرت لواندوفسکی بهترین بازیکن سال 2021 انتخاب شد و هم‌چنین روبرتو مانچینی به عنوان برترین سرمربی و تیم ملی ایتالیا برترین تیم سال برگزیده شدند.

 

در بخش فوتبال زنان هم الکسیا پوتیاس بهترین بازیکن، لوئیس کورتس برترین مربی و بارسلونا هم برترین تیم در سال 2021 شناخته شدند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.