عثمان دمبله و پدری، بازیکنان بارسلونا، نمی‌توانند این تیم را در بازی برابر اسپانیول همراهی کنند.

به گزارش “ورزش سه”، ژاوی هرناندز در بازی برابر اسپانیول برای اولین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت بارسا خواهد نشست اما چند نفر از بازیکنان مهم تیمش را در این بازی در اختیار ندارد.

دمبله و پدری در جلسه تمرینی که روز پنج شنبه برگزار شد حضور نداشتند و با توجه به غیبت طولانی مدت این دو بازیکن در تمرینات گروهی بارسا، حتی اگر آنها در تک جلسه تمرینی روز جمعه هم حاضر باشند نمی‌توانند در دربی کاتالونیا به میدان بروند.

با این حال شاید بتوان روی حضور آنها در ترکیب بارسلونا در جریان بازی سه شنبه آینده برابر بنفیکا در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حساب کرد.

روزنامه اسپانیایی مارکا با اشاره به این موضوع مدعی شد که شاید شکست نخوردن در این بازی برای بهبود شرایط تیم در لالیگا کافی باشد اما پیروزی در بازی برابر بنفیکا برای صعود به مرحله بعدی بسیار ضروری است.

حتما بخوانید  شوک به رئال مادرید؛ یک مصدوم مهم برای ال‌کلاسیکو

 

 

شکست در این بازی می‌تواند بارسلونا را عملا از لیگ قهرمانان حذف کند، چرا که آنها در این صورت باید در بازی آخر در ورزشگاه اختصاصی بایرن مونیخ به مصاف این تیم رفته و به پیروزی برسند و دیناموکیف نیز در دیگر دیدار باید بنفیکا را در لیسبون شکست دهد تا آنها بتوانند به مرحله یک هشتم راه پیدا کنند.

مصدومیت بازیکنان یکی از معضلات اصلی بارسا در ماه‌های اخیر بوده و به نظر می‌رسد که حالا ژاوی هم نیز باید با این مشکل دست و پنجه نرم کند.

با این حال او قصد ندارد به هیچ وجه روی سلامتی بازیکنانش ریسک کند و عجله‌ای برای بازگشت آنها به میادین ندارد. در عوض این مربی جوان کاتالان دست به تغییرات گسترده در کادر پزشکی زده تا شرایط را برای بازیکنان بارسا بهتر کند.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 19 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.