با حجاب شدن غمزه اوزچلیک بازیگر زیبای زن ترکیه

غمزه اوزچلیک بازیگر زن ترکیه با حجاب شد او یکی از بازیگران و مدلینگ های فعال در ترکیه است که در اینستاگرام خود عکس باحجابی را گذاشته است او روسری سرش دارد غمزه به دلخواه این کار را انجام داده است و نوشته است همیشه از خدا می خواستم مرا به انجام هدفم هدایت نماید که بالاخره تصمیمم را برای با حجاب شدن گرفتم در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر غمزه اوزچلیک بازیگر زن ترکیه با حجاب شد را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

غمزه اوزچلیک
غمزه اوزچلیک بازیگر زن ترکیه با حجاب شد

باحجاب شدن بازیگر معروف ترکیه ای

«غمزه اوزچلیک» بازیگر معروف ترکیه‌ای اخیرا تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده است که وی را با حجاب کامل نشان می‌دهد.

به گزارش الجزیره، اوزچلیک از افرادی که وی را در اینستاگرام دنبال می‌کنند خواسته است برای موفقیتش در زمینه پایبندی به امور دینی دعا کنند.

وی پیش از این سرگرم کار‌های خیریه و بشردوستانه بود و به مردم زیادی در کشور‌های آفریقایی، فلسطین، یمن و میانمار کمک کرده است.

غمزه اوزچلیک
غمزه اوزچلیک بازیگر زن ترکیه با حجاب شد

اوزچلیک اولین بازیگر ترک نیست که با محجبه شدن کاربران را غافلگیر کرده است؛ بازیگران و هنرمندان دیگری نظیر بشری آیدین نیز پیش از این از محجبه شدن خود خبر داده بود.

غمزه اوزچلیک
غمزه اوزچلیک بازیگر زن ترکیه با حجاب شد

دلیل باحجاب شدن بازیگر ترکیه ای

غمزه اوزچلیک درباره دلیل حجاب خود نوشته است که اصرار داشته است از خدا بخواهد او را به شکلی قرار دهد که باید باشد و او را را به سمت کاری که باید انجام دهد، هدایت کند.

وی همچنین گفته است: امروز از خداوند به دلیل هدایتش به راه خیر وحفظ نماز‌های پنج گانه شاکر است و دیگر می‌داند زن مسلمانی است که باید حجاب بپوشد و به آنچه خداوند مقرر کرده پایبند باشد.

 

فردا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 18 =

همچنین بخوانید