مدافع فرانسوی سابق بارسلونا در پاسخ به این سوال که عیاش ترین هم تیمی اش چه کسی بود، به بازیکنی از بارسا اشاره کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لیلیان تورام ستاره سابق تیم ملی فرانسه فوتبالش را از موناکو شروع کرد و پس از 5 فصل بازی برای این باشگاه سال 1996 راهی پارما شد. او 5 سال نیز برای پارما بازی کرد و در ادامه پیراهن یوونتوس را به تن کرد. تورام پس از اتمام قراردادش در سال 2006 به بارسلونا پیوست و با پیراهن این تیم نیز دو سال بازی کرد و سپس بازنشسته شد.

تورام  از سال 1994 برای تیم ملی فرانسه نیز بازی می کرد و با این تیم فاتح جام جهانی و جام ملت های اروپا شد.

 

 

 

 

تورام در مصاحبه جدیدش و در مورد اینکه بهترین هم تیمی او چه کسی بود، پاسخ داد:« بدون شک زین الدین زیدان. اولین بار وقتی 17 سال داشتیم، یکدیگر را در اردوی تیم ملی فرانسه ملاقات کردیم. هنگام گرم کردن، او با توپ شعبده بازی می کرد و هرگز قبلا بازیکنی ندیده بودم که با توپ چنان مهارتی داشته باشد. متاسفانه بسیاری فکر می کنند زیدان یک استعداد خدادای داشت و به همین دلیل ستاره بزرگی شد و فراموش می کنند که او برای رسیدن به چنان جایگاهی، چقدر تلاش می کرد. زیدان بازیکنی باشخصیت بود که بسیار به خودش سخت می گرفت. او تمرینات را جدی می گرفت.»

حتما بخوانید  قطعی؛ غیبت ستاره رئال مادرید برابر اینتر

 

 

 

 

تورام در مورد بهترین بازیکنی که برابرش بازی کرده گفت:« رونالدو برزیلی. مهم نبود کجا توپ به او می رسید. به محض پا به توپ شدن او، باید حواس تان را جمع می کردید. از بازی مقابل ستاره های بزرگی مثل رونالدو لذت می بردم؛ هرچند که مهارش بسیار بسیار دشوار بود.»

 

 

 

 

عیاش ترین هم تیمی:« در بارسا بازیکنی بود که نمی خواهم نامش را بیان کنم. او تقریبا هر شب مست می کرد و صبح ها نمی توانست به خوبی تمرین کند. یک بار او را در اتاق ماساژ حبس کردیم تا بخوابد و سپس مهیای تمرین شود.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.