احسان علیخانی با کیک تولد بسیار خنده دار

کیک تولد خنده دار احسان علیخانی پست اینستاگرامی او بود که بسیار مورد توجه هوادارانش قرار گرفت و پسام های تبریک فراوانی را از سوی هوادارانش در اینستاگرام دریافت نمود احسان علیخانی لقب سلطان غم را در ایران به خود اختصاص داده است رامبد جوان در برنامه خندوانه جوک هایبامزه ای را درباره احسان علیخانی می خواند که احسان هم در برنامه حضور داشت در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس کیک تولد خنده دار احسان علی خانی سلطان غم را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

کیک تولد خنده دار احسان علیخانی
کیک تولد خنده دار احسان علیخانی

احسان علیخانی (زاده ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران) تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه‌مند شده‌است. اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده‌است. او اجراهایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و… را برعهده داشته‌است. اولین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.

 

کیک تولد احسان علیخانی

احسان علیخانی با انتشار این عکس نوشت: اینم کیک تولد امسال من که دوستان زحمت کشیدن ممنون از لطف و محبت همه شما به خاطر پیامهای پُر از مهرتون امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید انشالله فردا جام قهرمانی برای پرسپولیس در تهران بمونه و دل همه ایران شاد بشه.

کیک تولد خنده دار احسان علیخانی
کیک تولد خنده دار احسان علیخانی

اخسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین رفیق و دوستش است.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =