گلاره عباسی در یک روز خوب کنار همسرش

گلاره عباسی به تازگی عکس های زیبایی را در فضای مجازی منتشر نموده است گلاره عباسی و همسرش در کنار هم در یک نمایشگاه خاصی می باشند و عکس های بسیار زیبایی را از خودشان ثبت نموده اند گلاره عباسی یکی از یهترین بازیگران در عرصه سینما و تئاتر می باشد او بسیار کارنامه درخشانی در عرصه سینما دارد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های گلاره عباسی کنار همسرش در پاییز 97  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

عکس های گلاه عباسی

گلاره عباسی بازیگر ایرانی و همسرش

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خودش و همسرش ادیب راد در نمایشگاه نقاشی آقای بزرگمهر حسین پور نوشت:گلاره عباسی

اینم از یک جمعه خاص.

 

گلاره عباسی و همسرش در نمایشگاه بزرگمهر حسین پور

عکس های گلاه عباسی
گلاره عباسی در یک نمایشگاه خاص
عکس های گلاه عباسی
گلاره عباسی و همسرش در کنار بزرگمهر حسین پور و همسرش

گلاره عباسی بازیگر جوان کشورمان یک خواهر دارد که کارشناس تغذیه هست خود او از سال 82 به بازیگری پرداخته است و بازیگری را در کلاس های آزاد امین تارخ آموزش دیده است.
گلاره عباسی با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی وارد عرصه بازیگری در سینما شد. یک گزارش واقعی فیلمی به کارگردانی داریوش فرهنگ سال 1387 است. مهدی دل خواسته برنده تندیس بهترین عکس از چهاردهمین جشن خانه سینما برای فیلم یک گزارش واقعی شده است.

عکس های گلاه عباسی
عکس های گلاره عباسی

خلاصه فیلم :این فیلم داستان سه سال از زندگی دو رفیق قدیمی است که بدور از انتظار، رودر روی هم قرار می گیرند.
گلاره عباسی در سال 1390 در فیلم سینمایی اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند به کارگردانی نرگس آبیار به ایفای نقش پرداخت.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =