ژست ها و فیگورهای جذاب جی جی حدید مدلینگ امریکایی

جی جی حدید یکی از بهترین و زیباترین مدلینگ های جهان می باشد و همیشه در تیپ های اسپورت و شیک در بیرون از خانه جلوی هوادارانش ظاهر می شود جی جی حدید در همه فواصل سال برندهایی معتبری را تبلیغ می نماید که بسیار لباس های زیبایی دارند این برندهای لباس های جدیدشان را به جی جی حدید داده و از این سوپر زیبا استفاده نموده تا آنها را تبلیغ نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های سوپر مدل جی جی حدید با استایل جدید را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

جی جی حدید در حال حاضر یکی از بهترین سوپر مدل های جهان است. بسیاری از طراحان موفق جهان نه تنها برای تبلیغ کلکسیون هایشان، بلکه برای ایده گرفتن از او در کمپین های مختلف، دعوت به همکاری می کنند. او همیشه جزو یکی از خوش استایل ترین ستاره ها شناخته می شود، به طوری که افراد زیادی، از طراحان لباس گرفته تا افراد عادی، از او الهام می گیرند. اگر دوست دارید که با تیپ های مختلف این سوپرمدل جهان آشنا شوید.

یکی از لباس هایی که جی جی حدید برای تیپ های اسپورت خود انتخاب می کند، شلوار جین است. او شلوار جین اش را با یک هودی آبی رنگ و کتانی های سفید و آبی، ست کرده است. اینطور به نظر می رسد که او وقت کافی برای ست کردن لباس هایش نداشته، از این رو شلوار جین و کتانی سفید را که به راحتی با هر رنگ و مدل لباسی ست می شود، انتخاب کرده است.

 جی جی حدید

یکی از مدهای امسال، طرح های گلدار لباس است. جی جی یک پیراهن نسبتا گشاد گلدار را انتخاب کرده و روی آن کمربندی کرم رنگ بسته است. شما نیز می توانید با این ترفند به لباس هایتان خلاقیت دهید. به عنوان مثال پیراهن هایتان را یک بار بدون کمربند و یک بار با آن به تن کنید. از آنجا که این پیراهن نسبتا کژوال و غیر رسمی می باشد، او کفشی تخت و کیفی به رنگ یکی از رنگ های موجود در پیراهنش را با آن ست کرده است.

 جی جی حدید

داشتن یک کت جین برای هر کسی واجب است، از این رو که شما می توانید هم مانند جی جی حدید آن را با یک دست لباس ورزشی ست کنید و هم آن را روی لباس های رسمی ترتان بپوشید. جی جی یک ست تاپ و شلوار دو رنگ خود را با کتانی سفید و ژاکتی جین به تن کرد. خوبی کت های جین این است که شما می توانید آن را با هر رنگ و مدل لباسی که دارید، به تن کنید و همیشه روی مد باشید.

 جی جی حدید

جی جی برای مراسم فشن اواردز «CFDA» 2018، لباسی از برند ورساچه به تن کرد. اگر چه این لباس مدل ساده ای دارد اما چیزی که در آن جلب توجه می کند، طراحی پارچه آن است. از این رو، شما می توانید برای جذابیت دادن به لباسی که مدل ساده ای دارد، از پارچه های طرحدار و رنگی کمک بگیرید.

 جی جی حدید

کت و شلوار یکی دیگر از گزینه هایی ست که خانم ها می توانند برای مراسم رسمی خود به تن کنند. جی جی کتی خردلی را برای این منظور انتخاب کرد. از آنجا که این رنگ نسبتا خنثی ست، او سعی کرد که غلیظ تر آرایش کند. رژ لب جیگری انتخاب خوبی برای این ست بود. جی جی به همراه این لباس که نسبتا کلاسیک است، کفشی نوک تیز و مدرن پوشیده که در کل ظاهری رسمی و جذاب به او بخشیده است.

 جی جی حدید
سوپر مدل جی جی حدید

جی جی حدید شلوار جین را نه تنها برای تیپ های اسپورت، بلکه برای تیپ های نیمه رسمی اش نیز انتخاب می کند. او شلوار جینی برمودا و تنگ را با تی شرتی که آن را زیر شلوارش گذاشته، ست کرده است. با پوشیدن کفش و کمربند چرم جیگری رنگ، او ظاهرش را کمی از حالت اسپورت به سمت نیمه رسمی تغییر داده که نتیجه آن نیز بسیار جذاب و دلنشین است.

 جی جی حدید
سوپر مدل جی جی حدید

این تیپی که در عکس می بینید را جی جی حدید برای فرودگاه زده است. او شلوار جینی راحت را با پالتویش ست کرده. شالی را نیز دور گردنش پیچیده که به ظاهر ساده و اسپورت اش جذابیتی دو چندان داده است. شما هم اگر در فصل های سرد سال هستید و تیپی ساده و به رنگ های خنثی ای چون سفید، مشکی یا خاکستری زده اید، می توانید با انداختن یک شال رنگی به تیپ تان جذابیت دهید.

 جی جی حدید
سوپر مدل جی جی حدید

یکی از استایل هایی که هیچ گاه از مد نمی افتد، پوشیدن لباس هایی سر تا پا مشکی ست. جی جی حدید اما با پوشیدن کتی به سبک پاپ آرت و به رنگ نارنجی جیغ، تیپ اش را از حالت مرده و بی روح نجات داد. شما هم می توانید این ترفند را با پوشیدن لباس یا حتی اکسسوری های رنگی به کار گیرید.

 جی جی حدید
سوپر مدل جی جی حدید

اگر به دنبال یک تیپ ساده و ملیح هستید، می توانید از این استایل جی جی ایده بگیرید. او جامپ سویتی به رنگ آبی آسمانی به تن و آن را با اکسسوری هایی به رنگ سفید ست کرده است. از آنجا که سفید رنگی خنثی ست، شما می تواند آن را با هر رنگ و مدل لباسی که دارید، به سادگی ست کنید.

 جی جی حدید
سوپر مدل جی جی حدید

یکی از تیپ های جذاب جی جی، تیپی بود که برای مراسم هفته مد نیویورک زد. او سویشرتی بافتنی به رنگ صورتی جیغ را با شلوار جین اش ست کرد. کفش های او نیز رنگی مشابه سویشرت اش داشتند. با این که او استایل ساده ای دارد اما با انتخاب رنگ های مناسب، توانسته چشم ها را به سمت خود جلب کند.

 جی جی حدید
سوپر مدل جی جی حدید

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =