عکس های زیبای ریحانه پارسا بعد از مدلینگ شدن

ریحانه پارسا بازیگر نقش اول سریال جذاب پدر می باشد که در این سریال بسیار زیبا نقش آفرینی نمود ریحانه پارسا به دلیل مدلینگ شدن از سریال پدر اخراج شد و در فضای مجازی شایعه شد که ریحانه پارسا کشف حجاب نموده است ریحانه پارسا برای یک برند بسیار مشهور که لوازم آرایشی تولید می نماید مدل شده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های زیبای ریحانه پارسا بعد از مدلینگ شدن در ایران را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

ریحانه پارسا
جنجال ریحانه پارسا با عکس جدید

ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلا در سریال “پدر” فعالیت خودش را به عنوان مدل تبلیغاتی آغاز کرد. این بازیگر متولد سال ۱۳۷۷ است.

پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد. او می گوید آنقدر بلندپرواز بودم که می دانستم یک روزی موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.
اولین و تنها تجربه حرفه ای این بازیگر به بازی در سریال “پدر” برمی گردد. او از طریق دستیار کارگردان به پروژه معرفی شد.

حتما بخوانید  ادعای لیلا بوشهری درباره بی استعداد بودن ریحانه پارسا در بازیگری
ریحانه پارسا
ریحانه پارسا

ریحانه پارسا می گوید: برای نقش لیلا در سریال “پدر” حدود ۲۵۰ نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم.

 

ریحانه پارسا
عکس های مدلینگ ریحانه پارسا

علت انتشار عکس ها چه بود ؟

خودش می گوید : ريحانه پارسا دختری كه از الان تا هميشه اگر كسی ميشناستش به واسطه ي سريال پدر هست و اين رو هيچ وقت يادش نميره

اگر اين روزها عكسي ديده شده كه فرق زيادي با تصويرِ اين ماه هاي اخير داره بی هيچ جبهه گيری خاصی و موضع داشتن بوده و هست صرفا توجيهی است كه ريحانه هيچ شباهت (ظاهری) به ليلای ديده شده نداره !

ریحانه پارسا
عکس های ریحانه پارسا با آرایش غلیط
ریحانه پارسا
ریحانه پارسا
ریحانه پارسا
عکس های جنجلی ریحانه پارسا در انیستاگرام
ریحانه پارسا
عکس های جنجالی ریحانه پارسا
 ریحانه پارسا
ریحانه پارسا
ریحانه پارسا
مدلینگ شدن ریحانه پارسا

منبع : سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یازده =