مراسم و کیک تولد حمید گودرزی در سن 41 سالگی

حمید گودرزی متولد 2 آذر 56 می باشد او مراسمی را در این روز برای تبریک تولدش گرفته بود که خانم مرجانه گلچین هم در این مراسم حضور پیدا نمودند کیک حمید گودرزی بسیار جالب بود او درفیلم های عاشقانه ای بسیار به ایفای نقش پرداخته است همسر حمید گودرزی چند سال پیش از وی جدا شده و به خارج از کشور مهاجرت نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های تولد حمید گودرزی در آذر ماه 97 را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

حمید گودرزی
عکس های تولد حمید گودرزی

جشن تولد حمید گودرزی در ۴۱ سالگی

حمید گودرزی با انتشار عکس بالا در اینستاگرامش دلنوشته ای برای روز تولدش نوشت :

لیلی، زندگی چیز عجیبیه. ما چند سال وقت داریم که زندگی کنیم. پس باید هر کاری که میتونیم انجام بدیم که مطمئن بشیم از این سال ها نهایت استفاده رو ببریم. ما باید از روزهایی که داره میره نهایت لذت رو ببریم…

حتما بخوانید  سمیرا حسن پور با عکس جالب در روز تولدش

جشن تولد چهل و یک سالگی …

تولد چهل و یک سالگی حمید گودرزی

حمید گودرزی
مرجلنه گلچین در تولد ۴۱ سالگی حمید گودرزی

حمید گودرزی (زاده ۲ آذر ۱۳۵۶ تهران فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد.

حمید گودرزی
کیک تولد ۴۱ سالگی حمید گودرزی

او اصالتا اهل شهر بروجرد در استان لرستان است. پدرش تاجر فرش بود و والدینش با بازیگر شدن او مخالف بودند. او در 21 شهریور 1383 با ماندانا دانشور ازدواج کرد. زندگی این دو بعد از دوازده سال در سال 1395 منجر به طلاق شد. او آثار متعدد و قابل قبولی از خود در تلویزیون بر جا گذاشت. که معمولاً با استقبال خوبی همراه بود. تکرار موفقیت در سینما او را تبدیل به یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون کرده‌ است.

حمید گودرزی
تولد ۴۱ سالگی حمید گودرزی

 

اینستاگرام

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =