مدل موی بلوند طلایی نگین معتضدی با عینک صورتی

نگین معتضدی به تازگی عکس های بسیاری زیبایی را در فضای مجازی از خود منتشر نموده است او در تونل آرزوهای اصفهان در حال گردش و تفریح می باشد نگین معتضدی یکی از بازیگران زن ایرانی در عرصه سینما می باشد چهره نگین  معتضدی بسیار زیبا و جذاب است به عنوان نقش اول فیلم های سینمای به ایفای نقش پرداخته است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مدل موی بلوند طلایی نگین معتضدی در تونل آرزوهای اصفهان را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

نگین متعضدی متولد 3 مهر 1364 در تهران، بازیگر است.

تحصیلات اش تا ترم شش رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری است، عاشق ادبیات و خواندن کتاب‌ های مختلف است، یک خواهر بنام طلا دارد، اصالتا اهل شمیران منطقه حصار بوعلی است.

عکس نگین معتضدی
نگین معتضدی
عکس نگین معتضدی
عکس جدید نگین معتضدی

نگین معتضدی نوشته:

«تونل ارزو‌های اصفهان. حس عجیبی که وقتی وارد این تونل می‌شین بهتون دست می‌ده یک حس بین معلق بودن بین ارز‌وها و رویاها… انگار الیس هستی و این تونل به سرزمین عجایب می‌بردت»

عکس نگین معتضدی
مدل موی بلوند طلایی نگین معتضدی

مختصری از بیوگرافی نگین معتصدی :

از دانشگاه تا دفاتر سینمایی

من سال 86 که وارد دانشگاه شدم خیلی زیاد به تصویر و فیلم و سریال علاقمند بودم تا نمایش، شایدم که حقیقت این باشه که من خیلی جرات نمایش ندارم، بنظرم تئاتر خیلی معقوله ترسناکیه، اما همون سال های اولیه در نمایش و پایان نامه های بچه های دانشگاه کار کردم اما مدام به دفتر های سینمایی که استادام معرفی می کردن می رفتم تست می دادم ولی اتفاقی نمی افتاد.

عکس نگین معتضدی
عکس نگین معتضدی

بالاخره بعد از یک سال تست

بعد از یکسال تست دادن مدام، یادمه که یه روزی آقای حسین خضوعی (دستیار کارگردان) به من زنگ زدند و گفتند یکاری دارم شروع میکنم و برام جالبه که تو هر دفتری که می رم تست تو هست، تو چطوری این همه دفتر رفتی …؟ بیا دفترمون که با همدیگه صحبت کنیم، به این ترتیب بعد از یک هفته تست اولین بار در یک تله فیلم بنام راز در سال 87 در کنار شبنم مقدمی و شهرام قائمیان جلوی دوربین رفتم.

عکس نگین معتضدی
عکس نگین معتضدی و همسرش

ازدواج نگین معتضدی

نگین معتضدی در سال 95 با جواد خیرخواه ازدواج کرده است.

داستان کوتاه و کتاب

من داستان كوتاه می‌ نویسم و خیلی هم علاقه‌ مند هستم كه آنها را چاپ كنم.

تقریبا در هر مصاحبه می‌ گویم امسال چاپ می‌ كنم اما هنوز نشده اما حتما این كار را می‌ كنم مجموعه‌ اش كامل شده و نامش چكمه‌ های بنفش است چند نفر هم خوانده‌ و گفته‌ اند خوب است شاید نتوانیم اسمشان را داستان بگذاریم اما نوشته‌ های جالبی است كه خواندنشان جالب است.

عکس نگین معتضدی
عکس نگین معتضدی و مادرش

منبع : سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =