شعله قهرمانی در کنار پسران جوانش در پارک

شعله قهرمانی مجری سابق تلویزیون که با صدای زیبا و دلنشین خود در دل همه همطوطنانش جای بخصوصی دارد همه ایرانی ها او را در برنامه سیمای خانواده هر روز می دیدند و از بیانات زیبا و مفیدش نهایت استفاده را می نمودند شعله قهرمانی دارای دو پسر می باشد که به تازگی عکس زیبایی را در کنار پسرانش در فضای مجازی منتشر نموده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس شعله قهرمانی مجری سابق تلویزیون در کنار پسرانش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

شعله قهرمانی در کنار پسرانش

شعله قهرمانی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: گاهی اینقدر در روزمرگی غرق میشیم که از زیبایی‌های دور و برمون غافل میشیم از بودن در کنار عزیزانمون و کسانی که با وجود شون زندگی مون رنگ می‌گیره خدایا سپاس برای وجود تک تک عزیزانم … یه روز پاییزی و قشنگ همراه با فرزندانم شایان و سیاوش جای همه تون خالی ♥️. #شعله_قهرمانی #سیمای_خانواده #مجری #تلویزیون #مجریان_زن

تصاویری از شعله قهرمانی

شعله قهرمانی
عکس شعله قهرمانی و پسرانش

شعله قهرمانی متولد ۱۳۴۳ در شهر گچساران است. رشته تحصیلی او حسابداری و متاهل است و صاحب دو فرزند نیز می باشد.

 

قسمی از زندگینامه از زبان وی:

درسال ۶۷ صدا و سیما فراخوان استخدام داد و چون خواهرم استرس داشت من هم با او در آزمون شركت كردم و پس از ۲ مرحله پذیرفته شدم و سال ۶۸ در رادیومركز یاسوج كار خود را شروع كردم. تا این‌كه سال ۷۳ به تهران آمدم و برنامه های رادیویی بسیاری را اجرا نموده ام از جمله بهداشت درخانواده-نسیم صبح-راز نامها-گفتار۲-خانه و خانواده-راه شب و… از سال ۷۳ کارم را در تلویزیون با برنامه تصویر زندگی از شبکه دو شروع کردم. و از سال ۷۹ تا کنون مجری سیمای خانواده هستم همزمان از سال ۸۲ در شبکه جهانی جام جم در برنامه ی خانه ی مهر اجرا داشته ام. خانم قهرمانی گفت باید بگویم من از معدود افراد خوشبخت هستم که کارم را عاشقانه دوست دارم، ولی همین کاری که با عشق انجام می‌دهم و در طول این ۲۵ سال به هیچ وجه خسته نشدم، در هیچ مرحله‌ای از زندگی‌ام برایم در اولویت نبوده. من عاشق خانواده‌ام هستم و مسائل مربوط به خانواده‌ام در اولویت قرار دارد.درست است که خیلی‌ها شعله قهرمانی را می‌شناسند، اما وقتی به خانه می‌روم کاملا یک زن خانه‌دار می‌‌شوم. با عشق برای فرزندانم غذا می‌پزم و اگر غذای جدیدی یاد بگیرم، حتما با ذوق برای بچه‌هایم درست می‌کنم، چون معتقدم اگر من یک خانواده موفق داشته باشم، این موفقیت به زندگی اجتماعی من سرایت می‌کند و من دوست دارم یک مجری خوب و یک همسر و مادر خوب باشم.ما همیشه در کنار خانواده‌مان زندگی می‌کنیم و هرگز از بودن در کنار هم خسته نمی‌شویم. در واقع چهره‌هایمان برای همدیگر تکراری نمی‌شود.

شعله قهرمانی مجری سابق تلویزیون
شعله قهرمانی مجری سابق تلویزیون

 

رمز موفقیت در خانواده احساس نزدیکی است که باعث می‌شود روزمرگی پیش نیاید. به همین دلیل همیشه سعی کرده‌ام در اجرای برنامه خودم باشم و رفتار تصنعی نداشته باشم. به هر حال من عضوی از برنامه سیمای خانواده هستم و در طول این سال‌ها تلاش کرده‌ام همراه مردم باشم و حرف‌های دل آنها را بزنم. وقتی مجری با مخاطب صادق باشد حرف‌هایش دیگر برای مخاطبانش تکراری نمی‌شود. زمانی فرد اسیر تکرار می‌شود که با مخاطبش یکرنگ نباشد. در این صورت مخاطب او را پس می‌زند. در اجرای برنامه‌ها، برقراری ارتباط صمیمی و نزدیک با مخاطب و هم احساس بودن با او اهمیت زیادی دارد. ازسوی دیگر تلاش می‌کنم اطلاعات خودم را به روز کنم.

 

شعله قهرمانی مجری سابق تلویزیون
شعله قهرمانی مجری سابق تلویزیون
مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دو =

همچنین بخوانید