عکس سلنا گومز با لباس مجلسی طلایی

سلنا گومز با لباس طلایی در هفته مد نیویورک حضور پیدا نموده و لباس بسیار گران قیمت طلایی خود سوژه همه خبرنگاران در جهان شد لباس سلنا گومز زمینه طلایی با گل های برجسته دارد و آستین لباسش بلند و از جنس حریر می باشد که لباس سلنا را خیلی زیبا و شیک نموده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس سلنا گومز با لباس مجلسی طلایی در هفته مد نیویورک را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

لباس سلنا گومز

فشن شو برند کوچ (coach) با حضور سلنا گومز، مدل و سفیر رسمی این برند در هفته مد نیویورک برگزار شد.سلنا گومز با لباس مجلسی طلایی

سلنا گومز از سال ۲۰۱۷ با برند کوچ وارد همکاری شده و تا کنون محصولات مختلفی از این برند را معرفی کرده است. البته این خواننده و بازیگر در فشن‌شو کوچ در هفته مد نیویورک به‌عنوان مانکن حضور نیافت بلکه به‌عنوان مهمان از نزدیک شاهد نمایش مدل‌های کوچ بود.سلنا گومز با لباس مجلسی طلایی

عکس سلنا گومز
عکس سلنا گومز

سلنا گومز یک لباس طلایی خیره‌کننده پوشید که یقه و آستین‌های بلند آن مشکی و با گل تزئین شده است.سلنا گومز با لباس مجلسی طلایی

عکس سلنا گومز
عکس سلنا گومز با لباس طلایی

میسی‌ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک در سریال “بازی تاج و تخت” دیگر مهمان این برنامه بود که در پایان شوی کوچ از علاقه‌اش به این برند گفت.

میسی‌ویلیامز
میسی‌ویلیامز

کوچ (coach) برندی لوکس در زمینه فشن است که به تولید اکسسوری، کیف و کفش چرم، ساعت، دستکش، عینک، عطر و غیره برای مردان و زنان می‌‍پردازد.

این شرکت در سال ۱۹۴۱ در منهتن تنها با حضور ۶ کارگر که به صورت دستی کیف های چرمی می‌‍دوختند تاسیس شد.

این برند لوکس به خاطر نوآوری و کیفیت بالای کالاهای خود به شهرت جهانی رسید و در حال حاضر در ۵ کشور (حدود ۱۰۰۰ فروشگاه) شعبه دارد.

برند کوچ در هفته مد نیویورک کالکشن ویژه بهار ۲۰۱۹ خود را رونمایی کرد. هفته مد نیویورک روز جمعه ۲۳ شهریور به کار خود خاتمه می‌دهد.

سلنا گومز
عکس های جدید سلنا گومز

مختصری از بیوگرافی سلنا گومز :

سلنا گومز متولد ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲می باشد. مادر گومز، آماندا داون “مندی” تیفی سلنا گومز را در سن ۱۶ سالگی به دنیا آورد. مادر سلنا که فرزندخواندهٔ خانواده‌ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. وقتی که سلنا ۵ ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. در سال ۲۰۰۶، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ بود.

سلنا گومز
جدیدترین عکس های سلنا گومز

سلنا گومز عضو اصلی عکس  سلنا گومز و صحنه است و تا به امروز همراه با گروهش سه آلبوم استودیویی با نام‌های ببوس و بگو، سالی بی باران و وقتی خورشید غروب می‌کند را منتشر کرده است. سلنا گومز در ژانویهٔ سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که از گروه خود (برای مدتی) جدا خواهد شد و می‌خواهد بر بازیگری‌اش تمرکز داشته باشد. او موسیقی متن فیلم‌های جادوگران در محلهٔ لرزان، تینکر بل، داستان سیندرلای دیگر و بلرزانش را خوانده است.

سلنا گومز
تصاویر سلنا گومز

رژیم غذایی سلنا گومز

به گفته خود سلنا او عاشق غذاهای فست فود است و به همین دلیل خودش را سرزنش می‌کند. در حال حاضر در تمام تمریناتش آب می‌نوشد تا آب بدنش حفظ شود. یکی از رازهای زیبایی او مصرف میوه و سبزی تازه است و آن‌ها را به‌صورت نوشیدنی، سوپ و اسموتی مصرف می‌کند. دستور تهیه نوشیدنی موردعلاقه او نیز بسیار ساده است:

دو عدد هویج

کرفس

چند برش زنجبیل تازه

نصف چغندر

سلنا گومز
تصویر سلنا گومز

زندگی حرفه‌ای سلنا گومز:

در سال ۲۰۰۹ در مصاحبه‌ای با پیپل گومز ذکر کرد که با دیدن آماده شدن مادرش برای بازی در تئاتر، وی به بازیگری علاقه‌مند شد. در یک تست بازیگری برای یک مجموعه، سلنا دمی لواتو را در حالی که برای دادن تست برای همان مجموعه آمده بود، ملاقات کرد. این دو بعدها به دوستان صمیمی تبدیل شدند و با هم در فیلم‌های مشترکی نقش ایفا کردند.سلنا گومز با لباس مجلسی طلایی

سلنا گومز
عکس جدید از سلنا گومز

منبع : سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =