چادر گلدار سارا منجزی پور در حرم امام رضا

سارا منجزی پور به تازگی عکس جدیدی را از خود در فضای مجازی منتشر نموده است سارا منجزی یکی از بازیگران خوب سریال های تلویزیونی می باشد سارا منجزی در کلاه پهلوی به ایفای نقش پرداخت که مورد توجه همه افراد در ایران قرار گرفت وی مدلینگ نیز می باشد او بیشتر در زمینه مدلینگی فعالیت می نماید تا در کار بازیگری در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس سارا منجزی پور با چادر گلدار در حرم امام رضا  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

سلفی سارا منجزی پور بازیگر

سارا منجزی‌ پور تصویری از خود را در حرم امام رضا (ع) را در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «خوشبختی یعنی ازخواب پاشی ببینی امام رضا طلبیدتد.»

 

سارا منجزی پور در حرم امام رضا

عکس سارا منجزی پور با چادر گلدار
عکس سارا منجزی پور با چادر گلدار

خوشبختی یعنی از خواب پاشی ببینی امام رضا طلبیدتد ….

 

سارا منجزی پور بازیگری را از سال 1390 با فیلم خنده در باران آغاز کرد اما با بازی در سریال کلاه پهلوی در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

عکس سارا منجزی پور با چادر گلدار
سارا منجزی پور و پدرش در کربلا

سارا منجزی پور علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و مدلینگ نیز فعال است و اگر سری به پیج اینستاگرامی او بزنید عکس های زیادی از فعالیت در این زمینه را مشاهده میکنید.

عکس سارا منجزی پور با چادر گلدار

بیوگرافی سارا منجزی

سارا منجزی (سارا منجزی پور) ، بازیگر زن ایرانی ، در ششم مهر ماه شصت و یک (۱۳۶۱/۷/۶) در اهواز دیده به جهان گشود. وی تحصیلات خود را در مقطع لیسانس رشته معماری به پایان رسانده است. او برای نخستین بار در سریال کلاه پهلوی جلوی دوربین ضیاءالدین دری رفته و نخستین کار سینمایی خود را نیز در سال ۹۰ با فیلم خنده در باران به کارگردانی داریوش فرهنگ آغازکرد. جالب توجه است که او به کمک محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده است.

عکس سارا منجزی پور با چادر گلدار
عکس جدید سارا منجزی پور بازیگر زن ایرانی

 

منبع: خبر آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =