عکس روزبه چشمی در کنار هوادار دختر

روزبه چشمی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران می باشد او در تیم استقلال بازی می نماید روزبه از دوران کودکی به فوتبال علاقه فراوانی داشت و از دوران کودکی شروع به بازی فوتبال نمود به تیم نونهالان راه یافته و در نوجوانی نیز در تیم فوتبال امید به بازی پرداخت در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس روزبه چشمی در کنار هوادار دختر + بیوگرافی روزبه چشمی را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

روزبه چشمی
روزبه چشمی در کنار هوادار دختر

روزبه چشمی متولد 2 مرداد 1372 در تهران، بازیکن فوتبال است.

دیپلمه ریاضی و فیزیک است، اصالتا از طرف پدر بزرگ و مادربزرگ به روستای چشام خراسان رضوی است، یک خواهر بزرگتر از خود دارد و تنها برادرش نیز فوت کرده است.

روزبه چشمی
عکس روزبه چشمی

شروع فوتبالی

از 10 سالگی فوتبال سالنی بازی می کردم، یک روز یکی از دوستانم گفت پیکان در رده های پایه تست میگیرد بیا برویم، ما هم رفتیم و از ما تست گرفتند.در آن تست من قبول شدم و دوستم که من را برده بود رد شد.

از پیکان تا پرسپولیس

بعد از مدتی بازی در تیم نونهالان پیکان، به نوجوانان پرسپولیس رفت و تا رده امید در این تیم بازی کرد، سپس بخاطر خدمت سربازی به مقاومت تهران رفت و دوباره به پرسپولیس برگشت.

 

روزبه چشمی
روزبه چشمی با پیراهن استقلال

علت جدایی از پرسپولیس

بعد از اینکه علی دایی علاقه ای به حضور این بازیکن تیم جوانان در رده بزرگسالان نداشت، با گرفتن رضایت نامه به صبای قم و زیر نظر محمد مایلی کهن رفت و دو سال در این تیم بود.

ورود به استقلال

در 10 تیر 1394 با قرار داد دوساله به تیم استقلال تهران پیوست.بعدها مشخص شد رقم قرار داد او 380 میلیون برای دو فصل میباشد با توضیح اینکه در پایان فصل اول با 20 درصد اصافه پرداختی تمدید شود.

آسیب دیدگی

درخشش او در خط هافبک استقلال باعث شد از بوندس لیگای آلمان مشتری پیدا کند اما اسفند 94 از ناحیه زانو به شدت آسیب دید و نوروز 95 رباط صلیبی و مینیسک زانویش را عمل کرد.بازگشت او به میادین فوتبال شش ما طول کشید و او در این مدت مجبور شد با استقلال فسخ قرارداد کند تا به جایش بازیکن بگیرند.او در نهایت خرداد 96 دوباره با استقلال شروع کرد.

روزبه چشمی
روزبه چشمی

حمایت مادر

خانواده ام از بزرگ ترین حامیان من در مسیر فوتبالیست شدن بودند، به خصوص مادرم که در این مسیر برایم از جان و دل مایه گذاشت.

ازدواج روزبه چشمی

اصلا به فکر ازدواج نیستم، الان وقت تمرین و بازی کردن است و می خواهم تا جایی که می توانم در فوتبال پیشرفت کنم، فرصت برای ازدواج زیاد است.

از تهران تا کرج

در تهران به دنیا آمد و از یک سالگی به کرج رفتیم و آنجا به مدرسه رفتم، بچه فردیس کرج بودم ولی حالا مدتی هاست به عظیمیه آمدیم.

روزبه چشمی
جدید ترین عکس روزبه چشمی

آرزو و طرفدار

آرزو فوتبالی ام اینه که بروم اروپا. دوست دارم در اروپا بازی کنم و البته نماینده ای شایسته برای ایران و فوتبالش باشم، من یک یوونتوسی دوآتیشه هستم.

زود از کوره در می روم

اینکه همان قدر که شوخ هستم زود هم عصبانی می شوم و البته در نقطه مقابل خیلی هم زود آرام می شوم و به نوعی پشیمان ولی زود از کوره در می روم.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یازده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.