تصویر عاشقانه شیلا خداداد و همسرش در اینستاگرام

شیلا خداداد و همسرش فرزین به تازگی عکس زیبا و رمانتیکی را در فضای مجازی منتشر نموده اند که مورد توجه بسیاری از افراد و هوادارانشان قرار گرفته است فرزین سرکارات یکی ازجراحان زیبایی در تهران می باشد که بعد از عمل بینی شیلا خداداد با وی ازدواج نموده است شیلا خداداد در آخرین سریالش که گلشیفته نام داشت نقش بسیار جالبی را ایفا نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس رمانتیک و دو نفره شیلا خداداد و همسرش فرزین را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹) در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

حتما بخوانید  تبریک تولد شیلا خداداد توسط همسرش فرزین در اینستاگرام + تصاویر

 

سینما

آشنایی وی با مسعود کیمیایی به صورت اتفاقی باعث شد که نقشی در فیلم در حال ساخت خود اعتراض را به او پیشنهاد دهد. بدین ترتیب وارد عرصه سینما شد. وی همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه وی، فوتبال و والیبال می باشد.شیلا خداداد با فرزین سرکارات ازدواج نموده است.

شیلا خداداد و همسرش فرزین
شیلا خداداد و همسرش فرزین

اصالت شیلا خداداد
وی اصالت کرد مهابادی دارد. یکی از خبرهای مهمی که در مورد شیلا خداداد حاشیه ساز گردید انتشار تصویری از شناسنامه خود در صفحه رسمی اینستاگرامش برای همدردی با مردم زلزله زده کرمانشاه بود. او در توضیح شناسنامه اش نوشت: کردهای عزیز سرزمینم شما تنها نیستید.

شیلا خداداد
عکس شیلا خداداد

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =