عکس دوست پسر هانده ارچل Hande Erçel

هانده ارچل Hande Erçel یکی از بازیگران زیبای زن ترکیه می باشد دوست پسر هانده ارچل نیز بازیگر می باشد کین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz و هانده ارچل به تازگی عکس های عاشقانه جدیدی را با هم ثبت نمودند شایعه شده بود که هانده ارچل از دوست پسرش جدا شدخ است ولی دوست پسرش این شایعه را تکذیب نموده و گفت رابطه من با هانده ارچل بسیار خوب می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس دوست پسر هانده ارچل Hande Erçel در کنارش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

رابطه هانده ارچل Hande Erçel و دوست پسر بازیگرش اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz که در روز های اخیر شایعات جدایی شان در رسانه ها پیچیده بود، برخلاف تمام شایعات ادامه دارد.

هانده ارچل  Hande Erçel
دوست پسر هانده ارچل Hande Erçel

این اواخر که شایعات اتمام رابطه هانده ارچل Hande  Erçel و دوست پسر بازیگرش اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz در رسانه ها بود و چند روز پیش هانده ارچل Hande  Erçel و دوست پسر بازیگرش اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz بصورت همزمان و در عین واحد هرکدام در کلوپ های شبانه متفاوتی مشغول خوشگذرانی بودند و این موجب اوج گرفتن شایعات جدایی آنها شده بود.

هانده ارچل  Hande Erçel
عکس جدید هانده ارچل Hande  Erçel

اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz روز گذشته در مصاحبه با خبرنگران شایعات جدایی از دوست دخترش هانده ارچل Hande  Erçel را کذب تلقی کرد و گفت رابطه شان به خوبی و خوشی ادامه دارد.

هانده ارچل  Hande Erçel
دوست پسر هانده ارچل Hande  Erçel

هانده ارچل Hande  Erçel و دوست پسر بازیگرش اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz که در دسامبر پس از یکسال قهر بودن دوباره آشتی کرده و رابطه شان را ادامه داده بودند.

هانده ارچل  Hande Erçel
هانده ارچل Hande  Erçel

در روز های اخیر شایعات جدایی هانده ارچل Hande  Erçel و دوست پسر بازیگرش اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz در رسانه ها بود که اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz در مصاحبه با خبرنگران جواب همه این شایعات را بطور مفصل داد.

هانده ارچل  Hande Erçel
هانده ارچل

اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz در مصاحبه با خبرنگران این توضیحات را داد:

« رابطه من و هانده ارچل Hande  Erçel به خوبی و خوشی ادامه دارد و شایعاتی درمورد اینکه من به او خیانت کرده ام درآمده بود ولی افرادی که پیش من دیده شدند، دوستان من بودند و ذاتا توضیحات لازم را به هانده داده ام. »

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 19 =

همچنین بخوانید