لیلا اوتادی با لباس رانندگان مسابقات فرمول یک

لیلا اوتادی به تازگی عکس جدیدی را از تیپ اسپرت خود در اینستاگرام منتشر نموده است او در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی با لباس  رانندگان مسابقات فرمول یک می باشد لیلا اوتادی بازیگر خوش چهره سینمای ایران می باشد که در فیلم ها و سریال های بسیاری نقش آفرینی نموده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس لیلا اوتادی با لباس رانندگان مسابقات فرمول یک را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

لیلا اوتادی بازیگر سینما

تصویری از لیلا اوتادی را با پوششی شبیه به رانندگان مسابقات فرمول یک ببینید. این بازیگر، این عکس را در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی گرفته است.لیلا اوتادی تصویری از خود با لباس ورزشی مخصوص رانندگان کارتینگ در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن خطاب به دنبال‌کنندگانش نوشت: «از خوشبختیتون محافظت کنید، کنترل لبخند، نگرش و ارزش تو فقط دست توست.»

لیلا اوتادی
لیلا اوتادی با لباس رانندگان مسابقات فرمول یک

 

لیلا اوتادی متولد 1362 در تهران، دارای مدرك معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. وی با فیلم «چشمان سیاه» ساخته ایرج قادری فعالیت هنری خود را آغاز كرد.لیلا اوتادی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ – تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

لیلا اوتادی
رژ لب قرمز لیلا اوتادی

 

زندگی هنری لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

لیلا اوتادی
عکس لیلا اوتادی با کلاه سیاه

 

لیلا اونادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد.لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهار =