عکس برد پرسپولیس و قهرمان شدن در لیگ آسیا

برد پرسپولیس در بازی رفت مقابل السد در قطر 2018 همه ایرانیان را خوشحال نمود این برد با تلاش همه عوامل تیم صورت گرفت و تیم پرسپولیس توانست با 3 گل زیبا که سه امتیاز به ارمغان آورد قهرمان لیگ آسا در سال 2018 شود پاس گل سیامک نعمتی را گادوین منشا تبدیل به گل نمود و توانست پرسپولیس را قهرمان این لیگ نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس برد پرسپولیس در بازی رفت مقابل السد در قطر 2018 را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

نیمه نهایی کاملا سرخ لیگ قهرمانان آسیا 2018

تیم پرسپولیس تهران با وجود بردی که در بازی رفت مقابل السد در قطر با پنالتی علی علیپور کسب کرده بود توانست در بازی برگشت با گل سیامک نعمتی با اینکه از بازی عقب بود و یک گل دریافت کرده بود به بازی برگرد که پاس گل سیامک نعمتی را گادوین منشا با ارسال زیبا از سمت چپ داد.

عکس برد پرسپولیس

شادی پس از گل سیامک نعمتی

 

گل السد نیز توسط بغداد بونجاح در دقایق ابتدایی بازی وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد.پانوشت :در این بازی تمام سکوی های آزادی پر بود و حدود 100 هزار پرسپولیسی در ورزشگاه بودند.

 

نتایج و خبرهای مرحله حذفی آسیا 2018

پس از پایان بازی های یک هشتم نهایی تیم هایی که صعود کردند از دو کشور بیشتر نبودند ، قطر 2 نماینده پر قدرت و ایران هم دو نماینده پر طرفدار را با خود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیای 2018 کشاند.

بازی های مرحله رفت با بد بیاری تیم های ایرانی مواجه شد که استقلال تهران در ورزشگاه آزادی در حضور هزاران هوادار شبی تلخ را به کام فوتبال ایران رساند و باختی 3 گله را به تیم قطری یعنی السد داد و از طرف دیگر نیز تیم پرسپولیس با بازی خوب و قابل تنها با یک گل تسلیم تیم قطری الدحیل شود.

اما همه ی انتظار ها و کامبک ها به بازی های برگشت بستگی داشت ، پرسپولیس در آزادی باید گل و میزد و گلی هم نمیخورد تا بلیط نیمه نهایی خود را امضا کند اما استقلال باید به قطر میرفت و سه گل به تیم السد میزد تا بتواند در دربی آسیایی پرسپولیس را همراهی کند.

 

حماسه سازی پرسپولیس با مصدومین و محرومین خود در مقابل تیم اول آسیا

الدحیل در زمین آزادی زمانی به میدان می رفت که 35 بازی پشت سر هم بود که این تیم باختی رو تجربه نکرده بود و آخرین باخت آن ها به بازی سال قبل این تیم در یک هشتم در مقابل خود پرسپولیس بر میگشت و حالا نوبت این بود که پرسپولیس دوباره ترمز تیم قطری فوق العاده قدرتمند را بکشد.

عکس برد پرسپولیس

پرسپولیس به هیچ عنوان حق خوردن گلی را نداشت اما در دقایقی با یک ضربه غافلگیر کننده یک توپ به دروازه پرسپولیس راه یافت و الدوحیل در آزادی هم پیش می افتاد تا ضربه تیرک منشا داغی باشد برای تمامی هوادارن .

اما برانکو و یارانش فقط 45 دقیقه وقت جبران داشت ، یک جبران سه گله که استارت جبران را سید جلال حسینی کاپیتان با اقتدار پرسپولیس زد و در دقایق بعد با پاسی که برای علیپور فرستاده شد از سوی این بازیکن یک کنترل فوق العاده و یک پاس فوق العاده تر دیده شد که با فشار بشار رسن بازیکن دحیلی مجبور به گل به خودی شد.

 

عکس برد پرسپولیس
عکس برد پرسپولیس

منشا در چند دقیقه ای که گذشت شوری در آزادی به پا کرد که قلب سراسر ایران به عشق ایران و پرسپولیس تند تند میزد . یک ارسال برای منشا و سر توپ از منشا باعث تک به تک شدن منشا با دروازه بان الدحیل شد که گادوین منشا با بی رحمی تمام به طرز فوق العاده ای دروازه بان را دربیل کرد و سبب گل سوم پرسپولیس شد.

عکس برد پرسپولیس

گادوین منشا و بشار رسن

 

حالا پرسپولیسی که به وقت های اضافه متوسل شده بود در نیمه نهایی قرار داشت که برای آن از بزرگ ترین تیم آسیا عبور کرده بود.

گل های پرسپولیس :سید جلال حسینی – حسین البریک (گل به خودی) – گادوین منشا

 

دوشنبه 26 / 6 / 97 استقلال 10 ده نفر و خداحافظی از لیگ قهرمانان آسیا

استقلال تهران در قطر به میهمانی تیم السد میرفت و شرایط فوق العاده سختی برای کامبک داشت اما آبی ها نا امید نبودند و با شروع بازی هر چند عفیف یک گل به استقلالی ها زد اما آن ها به خوبی بازی کردند و سراپا حمله بودند تا اینکه داور برای روزبه چشمی دست به جیب شد و کارت زرد دوم را به او داد که باعث شد استقلال ده نفره کار فوق العاده سختی را در شب درخشش مهدی رحمتی در پیش داشته باشد.

عکس برد پرسپولیس

روح الله باقری در قطر

بازی با نتیجه 2 بر یک (گل های استقلال :روح الله باقری – مرتضی تبریزی )به نفع استقلال در جریان بود و استقلال تنها نیاز به یک گل داشت اما با هجوم دوباره عفیف رحمتی مجبور به خطا شد و پنالتی برای السد گرفته شد که بونجاح در دقایق پایانی آن را تبدیل به گل کرد تا نماینده آبی پوش ایرانی از راه یابی به نیمه نهایی ناکام بماند.

عکس برد پرسپولیس

گل اکرم عفیف

با توجه به پایان رسیدن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیار از غرب این قاره سه تیم ایرانی به مرحله یک هشتم نهایی آسیا صعود کردند.

پرسپولیس ” 13 امتیاز ” “صعود با صدر نشینی ”

استقلال ” 12 امتیاز ” “صعود با صدر نشینی ”

ذوب آهن “7 امتیاز ” “صعود به عنوان تیم دوم گروه ”

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

عکس برد پرسپولیس
عکس برد پرسپولیس

مرتضی پورعلی گنجی و سیامک نعمتی بازیکنان السد و پرسپولیس

رفت

الجزیره امارات / پرسپولیس ایران

دوشنبه – 17 اردیبهشت ماه 97

نتیجه :پرسپولیس 2 – الجزیره 3

گلهای پرسپولیس :گادوین منشا (پنالتی) – علی علیپور

برگشت

پرسپولیس ایران / الجزیره امارات

دوشنبه – 24 اردیبهشت ماه 97

نتیجه :پرسپولیس 2 – الجزیره 1

احمدنورالهی

سید جلال حسینی

در نهایت تیم پرسپولیس با نتیجه 4 بر 4 و با گل زده بیشتر در خانه حریف توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

عکس برد پرسپولیس
عکس برد پرسپولیس

خوشحالی پس از گل سید جلال حسینی در دقیقه 90

عکس برد پرسپولیس

وریا غفوری و فرشید اسماعیلی بازیکنان استقلال

رفت

ذوب آهن اصفهان / استقلال تهران

سه شنبه – 18 اردیبهشت ماه 97

ذوب آهن 1 – استقلال 0

جورجی ولسیانی

برگشت

استقلال تهران / ذوب آهن اصفهان

سه شنبه – 25 اردیبهشت ماه 97

عکس برد پرسپولیس

مرتضی تبریزی مهاجم گلزن ذوب آهن

عکس برد پرسپولیس

عکس برد پرسپولیس
عکس برد پرسپولیس

محسن مسلمان نیمکت نشین مطلق آسیایی برانکو

منبع: نمناک

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهارده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.