تیپ و استایل بازیگران زن ایرانی در اکران خصوصی آستیگمات

بازیگران زن و عوامل فیلم آستیگمات در اولین اکران این فیلم با تیپ های خاصی حضور پیدا نمودند این فیلم به بازیگری ستاره های ستاره های معروف ایرانی ساخته شده است که نیکی کریمی یکی از این بازیگران زن ایرانی است محسن کیایی و همسر و دخترش نیز در اکران خصوصی این فیلم جنجالی حضور داشت در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس بازیگران با استایل شیک در اکران فیلم آستیگمات را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

در مراسم اکران خصوصی فیلم «آستیگمات» که شب گذشته در پردیس ملت برگزار شد هنرمندانی چون نیکی کریمی، محسن کیایی، نازنین بیاتی، مسعود کرامتی، جهانگیر کوثری، رخشان بنی اعتماد، برزو نیک نژاد و… حضور داشتند.

 

نقد بازی بازیگران آستیگمات

در این فیلم محسن کیایی، فراتر از انتظار ظاهرشده است. بازنمایی یک مرد تنها، معتاد و ناتوان از زندگی، با کاراکتر شوخ‌وشنگی که همیشه ازکیایی دیده بودیم، زمین تا آسمان فرق می‌کند و کیایی هم خیلی خوب از عهده این نقش برآمده است. مهتاب نصیرپور، بعد از سال‌ها، نقش اصلی یک درام سینمایی را برعهده‌گرفته است و این خود یکی از مهم‌ترین نکات مثبت «آستیگمات» است. حضور نیکی کریمی، کمرنگ و حاشیه‌ای است و بازی درخشانی هم از وی نمی‌بینیم،

حتما بخوانید  عکس بازیگران در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران

درست مثل باران کوثری که تکه‌هایی از کاراکترش در «کوچه بی‌نام» را با خود به «آستیگمات» آورده، اما هویت کاراکترش گم‌شده است و در نقش یک مادر که مادری بلد نیست فرو نرفته است. همچنین از موسیقی روایتگر سهراب پورناظری و تدوین بی‌نقص بهرام دهقانی که بهترین یار مصطفوی در روایتش است هم نباید گذشت. درنهایت، «آستیگمات» فیلمی است که باید دیده شود، فیلمی که به‌رغم همه ایرادات ساختاری که دارد، محتوای عمیق و دردناکی که به نمایش می‌گذارد، ارزش دیده شدن و ستوده شدن را دارد.

عکس بازیگران با استایل شیک

نازنین بیاتی
نازنین بیاتی
محسن کیایی و همسر و دخترش
محسن کیایی و همسر و دخترش
هدی زین العابدین
هدی زین العابدین
نازنین بیاتی و هدی زین العابدین
نازنین بیاتی و هدی زین العابدین
محسن کیایی و دخترش
محسن کیایی و دخترش
دنیا مدنی
دنیا مدنی
نیکی کریمی
نیکی کریمی
مسعود کرامتی
مسعود کرامتی
جهانگیر کوثری و رخشان بنی اعتماد و مسعود کرامتی
جهانگیر کوثری و رخشان بنی اعتماد و مسعود کرامتی

 

سینما تیکت

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + چهارده =